22 Kasım 2013 Cuma

Ürün İncelemesi: UDV Divine Issime Parfüm


Herkese merhaba!
Bugün Watsons'larda karşılaştığımız Fransız menşeli UDV markasının Divine Issime adlı parfümünü konuşacağız.

Özellikle parfüm konusunda Fransızlara güveniyorum.Gerçekten parfüm konusunda çok başarılılar.

Fransız menşeli bu parfüm de sevdiklerimin arasına girmeyi başardı.
Çünkü yoğun bir çiçek kokusuna sahip ki çiçek kokularına bayılırım.



Parfümü sıkar sıkmaz buram buram yasemin ve sümbül kokusu aldım.
Koku tenimle bütünleşince de hafif vanilya kokusu hissettim.


Parfümün notalarına bakarsak:

*Üst notalarında mandalina ve pembe dut ( Hiç alamadım.)

*Kalbinde portakal çiçeği ve tonka taneleri ( evet,bu bariz bir şekilde hissediliyor.)

*Alt notalarında ise sümbülteber,yasemin,vanilya ve paçuli yer alıyor ki en çok bu kokuları aldım.

Kalıcılığı ise orta diyebilirim.

'Işık ve gölgenin arasında kalmış şehvetli bir parfüm' olarak tanıtılan bu güzel koku Watsons ve Rossmann'larda satışta. Dilerseniz kendi sitesinden de getirtebilirsiniz.(tık tık)

30 ml parfümün fiyatı 24.90 TL
75 ml parfüm ise 34.90 TL.


30 ml parfüm + 20 ml sprey şeklindeki bu set yıl sonunda satışa sunulacak.

Yıl sonunda bu güzel parfümü set olarak alıp güzel bir yılbaşı hediyesi olarak değerlendirebilirsiniz.


Yine UDV serisinin diğer bir parfümü olan Gold Issime ise Watsons ve Rossmannlarda %25 indirimli olarak satışa sunulacak.

Uygun fiyatlı bu güzellikleri kaçırmamanız dileğiyle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!