12 Aralık 2013 Perşembe

Neye Bakmıştınız?


Bu aralar bloga hangi aramalarla gelmişler hep beraber bakalım.

En çok blogumun tam adı yazılarak gelinmiş.


Daha sonra Avon Color Trend Dudak Parlatıcısı en çok aranan konulardan olmuş.


Avon dudak parlatıcısı anahtar kelimelerini Avon Color Trend Göz Farı aramaları takip etmiş.

Gri lens en çok aranan kelime öbeklerinden.

Avon İncadessence Parfüm Yorumu sanırım blogumda yok ama severek kullanmışlığım var.

Hatta K5 Siparişimde değşik bir versiyonu olan Lumiere'i alıp çok beğenmiştim.

Christian Lacroix Nuit Edp yine 2.şişesini yeni bitirdiğim bir parfüm.

Golden Rose Dipliner yine en çok aranan anahtar kelimelerden.


Giovanni Eco Chic Şampuanların şuana kadar 3 çeşidini kullandım.


Giovanni Brazenly Brunette Colorflage Daily Color Defense Shampoo kahverengi saçları daha parlak gösteriyor.

En çok sevdiğim Hacim veren şampuanı blogta yorumlamasam da inanılmaz memnun kaldığım şuana kadar 3-4 şişe bitirdiğimi söylemeliyim.


Ve en sonki arama Oriflame Very Me Fondöten .
Hiç kullanmadım.
Hakkında bir bilgim yok.


Bu aralar bloga düşen anahtar kelimeler böyleydi.
Sizlerde neler var?

2 yorum:

  1. Beni de ya sinameki ya da miss poine diye arayanlar çok fazla :)) Her gün bakıyorum çok güzel bir duygu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün ne yazdığını merak edip aratıyorlar demek ki .Bu çok güzel.

      Bu arada Poine'in anlamı ne?

      Mitolojide İntikam Tanrıçası diye biliyorum.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!