28 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni / Karışık Alışveriş


Daha önce Dove'un sprey deodorantını kullanıp memnun kalmıştım.
Tekrar almaya gittiğimde fiyatının 9 TL olduğunu gördüm.
Bir de içinde deodorantın da olduğu bakım çantasının fiyatının 16.90 olduğunu görünce hiç düşünmeden alıverdim.Daha hesaplı oldu.

Bakım çantasının içinde deo, sabun, kışa özel duş jeli ve vücut losyonu var.
                                                Bunları Watsons'tan aldım.


Mum aşkımı bilen sevgilim Airwick'in tarçınlı ve karamelli mumlarını almış.
Ortadaki de benim aldığım Yves Rocher Altın Vanilya Kokulu Mum.
Üçünü de çok sevdim.


Öğrencilerin çeviride pratik kazanmasını sağlamak için sürekli İngilizce hikaye kitabı alıyorum.
Bunlar da en son aldıklarım.Bol görselli olmaları güzel.
Cümleleri tek tek çevirip öğrencilerin hem kelime bilgileri artıyor hem çeviride pratiklik kazanıyorlar.
Eğlenmeleri de artısı. Kibritçi Kız, Çizmeli Kedi favorilerimizden:)







5 yorum:

  1. merhabalar, güzel günlerde kullanın aldıklarınızı :))
    dove ürünlerinin kokularına ayrı bir hayranlığım vardır zaten benim de :))
    kitap konusunda da yabancı bir dili görsel öğeleri ön planda tutarak ve eğlendirerek öğretmenin daha yararlı olduğunu düşüncesindeyim bende, ne kadar da iyi yapmışsınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)

      Koku konusunda Dove ürünleri evet başarılı.

      Yabancı dil konusundaysa eğlendirerek,ilgilerini çekerek öğretmenin daha faydalı ve kalıcı olduğunu düşünüyorum.

      Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. gaziantepte bir kozmetik delisi olduğunu bilmiyordum,selamlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!