14 Ocak 2014 Salı

Ürün İncelemesi:Cyrene Anti-iritan Şampuan ve İpeksi Yumuşaklık Veren Saç Kremi


Bugünkü yazımız Cyrene'in en son çıkardığı saç bakım ürünleri üzerine olacak.
Öncelikle Cyrene markasına karşı ayrı bir sempatim olduğunu söylemeliyim.
Bunun nedeni ise sanırım ürünlerinin içeriğine güvenmem.
Ayrıca vegan olmaları da sempatimi katlayan diğer faktör.

Daha önce markanın Sertifikalı Argan Yağını,
Cyrene Shea Butterını ve Cyrene Aloe Veralı Yüz Bakım Toniğini kullanıp yorumlamıştım.

Kasım Lilakutusundan çıkan Cyrene saç maskesine de yakında blogta yer vereceğim.

Gelelim Lavanta Naneli Organik Şampuana..


Organik olması ve SLS içermemesi sebebiyle fazla köpürmesini beklemeyin.Pek köpürmüyor.
Ama gayet iyi temizliyor.İçeriğindeki bitki özlerinden olsa gerek saç derinizin rahatladığını,nefes aldığını hissediyorsunuz.

Şampuan saç derisi problemlerine ve dökülmelere karşı anti-iritan olarak geçiyor.

SLS, boyar madde, paraben, deterjan, esans içermiyor.

Shea yağı, aloe vera, lavanta, gliserin, B ve E Vitamini içeriyor.

Normalde organik şampuan kullandığımda olmasını beklediğim o keçeleşme ,taranmama durumu bu şampuanda olmadı.Aksine yumuşacık yaptı saçlarımı.

Kuru ve kurumaya meyilli saçlar için daha uygun diye düşünüyorum.

İpeksi Yumuşaklık Veren Saç Kremi ise


Saç kremi şampuandan farklı olarak esans/parfüm içeriyor.
Nem bombası Aloe vera ve shea butter bu üründe de baş rolde.
Röfleli saç uçlarıma uyguladığım saç kremi saçımı yumuşacık yaptı.Yalnız kıvamının biraz daha yoğun olmasını isterdim.Kıvamı çok sıvı değil ama biraz daha yoğun olsa daha iyi olurdu diye düşünmedim değil.


Son olarak ürünlerin sertifikalı ve vegan olduğunu eklemeliyim.
Hayvanlar üzerinde test etmeyen,çevreyle dost markaları seviyoruz.







2 yorum:

  1. bende de lilakutudan çıkan testerlar var ama saçlar çok uzun olunca yetmiyor tabi=)
    Ama bu yazı çok bilgilendirici olmuş,teşekkürler.
    Ayrıca benim bloguma da beklerim=)
    http://neselizebra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester şampuanlar benim saçıma da genellikle yeterli gelmiyor.

      Yazımı beğenmene sevindim:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!