26 Mart 2014 Çarşamba

Kemik Koleksiyoncusu / Jeffery Deaver


İş yoğunluğundan dolayı kitap okuma hızım yavaş olsa da fırsatını bulduğumda kahve kitap keyfi yapanlardanım.

En son okuduğum kitap Jeffery Deaver'ın Kemik Koleksiyoncusu oldu.

Gelelim konusuna;
Tren raylarının yakınında diklemesine eli dışarıda olarak gömülen bir kurbanın davası bugüne kadarki cinayetlerden farklıdır.Katil sonraki kurbanını anlatan ip uçlarını bilerek suç mahaline bırakmıştır.
Katil oyun oynamak istemektedir.
İp uçları ve delil konusunda uzman olan ama geçirdiği bir iş kazası sonucunda boyundan aşağısı felç olan Lincoln Rhyme'dan dedektifler yardım isterler.
Hayatından vazgeçen,ötenaziyi düşünen eski dedektif istemese de kendini davanın içinde bulur.
 Memure Sachs ile birlikte katili yakalayabilecekler mi?
Yoksa katil yakalanmayacak kadar akıllı mı?

Buradan sonrası spoiler içerir!

Son sayfalara kadar merakla okudum.
Konu güzel, kurgu da keza güzel ama sonu hiç olmamış.
Son olaylar felçli bir insanın yapacağı türden değildi.
Son kısım farklı bir şekilde bağlanabilirdi.Memure Sachs araya katılabilirdi.
İnandırıcılığını sorguladım son bölümün.
Orayı saymazsak gayet başarılıydı.
Öyle ki zamanında filmi bile çekilmiş.
En yakın zamanda filmini de izlemek dileğiyle!


                           Okuduğum bir önceki kitap için buraya tıklayın. Keyifli okumalar!

2 yorum:

  1. Filmi ucundan kıyısından izleyip çok korkmuştum :) Kitabı okumaya yüreğim dayanmaz galiba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmiyle kitabı birebir aynı mı bilmiyorum ama iç gıcıklayıcı ,mide bulandırıcı tarafları var kitabın da..

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!