7 Mart 2014 Cuma

Watsons Kadınlar Günü İndiriminden Neler Almalıyım?






İndirim 6-7-8-9 Mart tarihlerinde geçerlidir.

Yine almak istediğim çok şey çıktı. Çalıştığım için ancak Cumartesi günü gideceğim.
Büyük ihtimal almak istediklerimi bulamayacağım.

Watsons Tek Kullanımlık Yüz Maskeleri 3 TL'ye inmiş.Özellikle Watsons Japon Gülü Özlü F Vitaminli Yüz Maskesini mutlaka alın deneyin derim.Ben bulursam çokça alacağım.

Elimde çok fazla makyaj temizleyici olmasına rağmen şu sıralar herkesin dilinde olan Garnier Kusursuz Makyaj Temizleyicisi %50 indirimiyle aklımı çeliyor.

Kalıcı siyah kalemlerim bitmek üzere Maybelline Master Drama bu iş için biçilmiş kaftan.Yalnız ince olan.Kalın olanlar akma yapabiliyor.

Pure Beauty CC Kremi ve Rimmel Wake me up fondöteni inanılmaz çok istiyorum.

Maybelline'in yeni ürünü Affinimat Fondöten de listeme dahil edilebilir.

Watsons Invigorating Wet Tissues - Watsons Islak Mendilleri her zaman aldıklarımdan.

Peki siz neler aldınız/alacaksınız?

4 yorum:

  1. bende loreal rimel ve pure beatui bb krem aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçimlerin güzel.

      Evde çok maskaram olmasa kesinlikle Loreal Volume Million Lashes Excess alırdım.

      Sil
  2. Ben de aklımda olan 4-5 ürün aldım ama gidip bir daha bakıcam sanırım bu akşam.. Hem merak ettim şu yüz maskesinden kalmış mı acaba?

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!