30 Nisan 2014 Çarşamba

Bir Tutam Instagram #1

Instagram hesabımı açalı ve aktif olarak kullanalı çok olmadı ama resmen bana bağımlılık yaptı.Çok eğlenceli.
Hele tag'lere katılmayı çok sevdim.


Kimi günler o gün makyajımda kullandığım ürünleri fotograflıyorum.



Migros alışverişim.
Kellogs Granola aldım.Tadı güzel ama biraz şekeri fazla geldi bana.


benimdunyamdan'ın #pembekozmetik tag'ine katıldım.


Aşk ile yenilen künefenin tadı ayrı bir güzel oluyor.


Bahçemdeki kocaman kaplumbağa.


Ve son olarak ben de instagramda bir tag başlattım.
Favori 5 banyo ürünümü paylaştım.
#5banyoürünüm hashtag'iyle isteyen katılabilir.


Paylaşımlarımın daha fazlası burada.

Yakında instagram için bir çekiliş başlatacağım.

Sevgiler.


4 yorum:

  1. bende cok severek kullanalrdanım *-*
    bırcanın renklı dunyası adım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. merhaba, catrice allıktan bende de var ama belçika dan almıştım, türkiye'de satılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mormenekşe hediye etti.Çok memnun kaldım.
      Türkiye'de satılmıyor.Keşke satılsa.

      Sil
  3. instagram bagimlilik yaratan birsey. bloğunuzu GFC ve bloglovinden takipledim, geri takiplerseniz sevinirim {tabi ki bloğumu beğenirseniz :)}
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!