9 Nisan 2014 Çarşamba

Sihirli Bir Ürün : Watson's Magic Lip Balm


Aslında balm insanı değilimdir. Bir lip balm bitirmişliğim yoktur ama bu sefer farklı olacağa benziyor.Çünkü Watson's Magic Lip Balm adı üstünde sihirli :)


Sihirli derken aslında şeffaf renkte olan lip balm sürüldüğünde kişiye göre pembenin tonlarına dönüşüyor.
Yani pembenin tonu kişiye göre farklılık gösteriyor.

30 faktörlük güneş koruması içeriyor.

Kokusu ise rahatsız etmeyecek tatlı bir meyve kokusu.
Nemlendirmesi ve kalıcılığı başarılı.

Çevir aç mekanizmasıyla kullanım kolaylığı sağlıyor.
Kullanırken kırılma olmaması için çok fazla açmamak gerekiyor.



İçeriği de bu şekilde.

Uygun fiyatıyla Watsons'larda satışta.

6 yorum:

  1. ben ayıla bayıla kullanıyorum tatlım 3. paketim sph 30 içermesi ayrı guzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sph 30 iyi bir koruma.

      Ben de lip balmı çok sevdim.

      Sil
  2. Uzun süredir severek kullanıyorum :)) pek ruj süremiyorum hem doğal hem pratik oluyor benim için:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok seviyorum bunu. Sanırım ilk bitirdiğim lip balm olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Renksiz olsaydı bu kadar sevmezdim sanırım:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!