23 Nisan 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi : Essence Love Letters Kağıt Pudra


Essence'in yeni çıkan her koleksiyonu beni heyecanlandırıyor.
Uygun fiyatlı, değişik ürünler denemeyi seviyorum.
Essence'in Sevgililer Gününe özel çıkarttığı Love Letters koleksiyonu beni oldukça heyecanlandırmıştı.
Koleksiyonun en sevilen ürünlerinden olan Love Letters Göz Farı Paleti 'nin yazısını yazmıştım.
Şimdi de sıra oldukça farklı bir ürün olan kağıt pudrada!


Öncelikle ambalajını çok sevdim.
Adına yaraşır şekilde aşk mektuplarını anımsatıyor.


İçini açtığınızda not defterini anımsatan 40 tane pudralı yaprak sizi karşılıyor.


İhtiyaç anında yapraklardan birini çekip koparıyor yüzünüze uyguluyorsunuz.
Transparan pudra içerikli kağıtlar fazla sebumu emiyor,cildi matlaştırıyor.

Davetlerde, düğünlerde uygulamak için pratik bir çözüm. Ama şahsen bana yeterli gelmeyebilir.

Yine de değişik bir ürün. Çantada fazla yer kaplamaması güzel.


İçeriği de bu şekilde.

7 yorum:

  1. Bu çok ihtiyacım olan bir şey, yanımda pudra fırça filan taşımaya üşeniyorum ama cildim de parlıyor. Bu Gratis'te satılan yağ emen kağıt mendillere benzer bir şey galiba, pudra kadar etkili değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratiklik açısından, yer kaplamama açısından güzel,evet ama bir pudra kadar etkili değil malesef.

      Sil
  2. Gördüğümde çokça düşünmüştüm alsam mı diye ve güvenemeyip almamıştım. :)

    YanıtlaSil
  3. Gratislerde satılan cettua firmasının da yağ eminici kağıtları var onuda denemenizi tavsiye ederim. Daha uygun fiyatlı ve o da güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
  4. Yüzü çok yağlı olan arkadaşlarım kullanıyorlar,özellikle alın bölgesinde.Memnunlar..

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!