31 Mayıs 2014 Cumartesi

Bir Tutam Alışveriş : Watsons ve Limango


Watsons'ta banyo aksesuarlarında 3 al 2 öde kampanyası vardı. Daha önce yine watsons'tan alıp kullandiğim kabak lifini referans alarak bunları alıverdim. Toplamda 9 buçuk tl ödedim.

Yalnız ortadaki inanılmaz sert.Umuyorum ki suyla temas edince yumuşar.


Bunlar dışında Limango'dan 2 kez alışveriş yaptım.
Biri kıyafet iken diğeri kozmetikti.
Kıyafet derken evde giymeye tayt aldım bir kaç tane.
Lilies marka.
Daha önce Trendyol'dan alıp memnun kaldığım için diğer renklerini de sipariş ettim.


17 Mayısta verdiğim sipariş 4-5 gün sonra geldi.
Garnier'nin kusursuz makyaj temizleyicisinin en büyük boyunu, BB Kremini, arındırıcı toniğini aldım.
Palmolive'in yine büyük boy duş jelini sipariş ettim.

Limango alışverişim annemin evinde olduğundan fotograflayamadım.
Önümüzdeki haftalarda kullanır blogta yer veririm.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. garnierin mucizevi suyundan memnun kaldın mı? bence makyajımı temizlemede başarısız maybelline jel eyelinerı çıaramadı bile, açıkcası lorealin şu iki fazlısı gibi değil asla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemde olduğu için henüz deneme fırsatım olmadı.
      Önümüzdeki ay deneyip blogta yer vereceğim.

      Sil
  2. Güle güle kullan hepiciğini :)

    YanıtlaSil
  3. yillar önce bende hep yuvarlak olandan aliyordum, ama baska bir marka almanyadan, güle güle kullan tatlim :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!