19 Mayıs 2014 Pazartesi

Bitenler #19


Bitenler kutumun dolduğunu görünce hemen kolları sıvayıp yazmaya koyuldum.
Bakalım bu sefer neler bitmiş:

1. Sedolin Şampuan:
Seboreik dermatit için Dermobakım Alışverişimde aldığım şampuanlardan biriydi.
Pirdolin ile dönüşümlü olarak kullandım.
Mavi renkte , kremsi yapıda bir şampuan. Sürdükten sonra birkaç dk saçta bekletmek gerekiyor.

Bu işlem saç diplerimi yakıyor.Kötü bir şampuan değil.
Yalnız saçıma bir Moos Kepeğe Karşı Kükürtlü Şampuan kadar iyi geldiğini söyleyemem.

2.Rexona Shower Clean Sprey Deodorant:
Adı gibi ferah kokulu bir deodorant. Koruması yeterli.
Bunu referans alarak son alışverişimde başka çeşitlerini de aldım.

3.Cyrene Saç Kremi:
Lilakutudan çıkmıştı. Bunun büyük boyunu kullanıp şu yazımda ayrıntılı yazmıştım.

4.Pure'n Soft Intim Mendil:
Watsons'tan almıştım. Tabi ki bir Femfresh ya da Freshn Soft değil.
Tekrar almayacağım.


5.Ketoral Medikal Şampuan:
Kırmızı renkte,güzel kokulu bir şampuan.Dermatologlar saçlı cilt problemlerinde hemen ya bu şampuanı yazıyorlar ya da muadili Konazol 'u.
Seboreik dermatit için kullandım. Ketoral'dansa Konazol daha iyi geliyor sanki.

6.Orkid Günlük Ped:
Parfümlü 20 yapraktan oluşuyor. Molped'in günlük pedini daha çok seviyorum.

7.Sample'lar:
Boyaların içinden çıkan bu kremleri inanılmaz başarılı buluyorum. Voila 'nın saç kremi de tam istediğim gibiydi. Diğer biten sample ürün Lapidak pedikür kremi . Koyu kıvamlı,kolay emilebilen bir krem. Yumuşatma özelliğinı sevdim.Yalnız içinde türlü türlü paraben var. 

8.Collezione Crystal Eye Shadow No:8
Parlak,ışıltılı mint rengi farımı çok seviyordum.Kırıldı,parçalandı.
Uzun zamandır da benleydi.

                                

Fotografta yeğenim swatch'lamıştı. Ayrıntılı yazısı burada.



9.Watsons Invigorating Islak Mendiller:
Bunlara bayılıyorum. Bu sefer gül kokulusu, yasemin kokulusu ve narlısı bitmiş.

10. Watsons Magic Lip Balm:
Burada detaylı yazmıştım.


 Bir önceki bitenler yazısını okumak için tık tık.


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:


2 yorum:

  1. Koku pedlerle hiç aram yok. Zaten Kotexçiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Molped daha kullanışlı geliyor günlük pedde.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!