24 Mayıs 2014 Cumartesi

Ürün İncelemesi: Rexona Shower Clean Sprey Deodorant


Watsons alışverişim esnasında Pure Beauty BB Krem ile alıvermiştim bu deodorantı.
Alkolsüz olup da 48 saat koruma vaat etmesi ilgimi çekmişti.
Deodorantı ilk kullandığımda koltuk altıma resmen kar yağmış gibi oldu.
Böylece deodorantın pudralı olduğunu anlamış oldum.  Giyinirken çok dikkatli olmak lazım.Yoksa kıyafet bembeyaz olabiliyor.

Kokusu adına yakışır şekildeydi: ferahlık, temizlik,sabun kokusu gibi.
Kokusu uzun süre kalıcı.
Koruması gayet başarılı.
Öyle ki benim gibi çok terleyen birini bile rahatlıkla korudu.


İçeriği de bu şekilde.

Ambalajının kilitli sistem olduğunu da eklemeliyim.İleriye doğru ittirilerek açılıyor ve püskürttürülüyor.
Çocukların yaramazlıkları ve çanta kazaları açısından güzel düşünülmüş.

Bu deodorantı referans alarak Rexona'nın 2 farklı deodorantını daha aldım.Bakalım onları da bunun kadar sevecek miyim :)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:

2 yorum:

  1. Bende Rexonadan Maximum Protectionu seviyorum, hem kokusu hafif ve güzel hemde cok etkili terlemeyi önlüyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rexona markası artık favorim:) Max Protection krem şeklinde olan mı?

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!