9 Mayıs 2014 Cuma

Ürün İncelemesi:Moos Kepeğe Karşı Kükürt Şampuanı


Dermobakım Alışverişimde merak edip aldığım bir şampuan Moos.
Bir kremli bir kremsiz çeşidi vardı.Ben kremsiz olanı tercih ettim.

Şampuan özellikle seboreik dermatit,kepek gibi saçlı deri sorunlarında kullanılıyor.

Kükürt içeriyor.
Aslında şampuanı açtığımda kötü bir kükürt kokusuyla karşılaşacağımı sanmıştım.
Öyle olmadı.

 Konazol  ,Pirdolin  ve Ketoral şampuanlara göre bana daha iyi geldiğini düşünüyorum.

Saçımın yağlanmasını yavaşlattı.
Benim için en önemli etkilerinden biri buydu.

Şampuanı kullandığım sürece sivilcemsi yaralar bir iki taneydi.Yani neredeyse bitmişti.

Saçıma hacim kattı.

Her seboreik dermatit şampuanı gibi saçımı sertleştirdi.
Ekstra bakımla bunun üstesinden geldim.


İçeriği mükemmel olmasa da bana en iyi gelen birkaç şampuan arasında.

Köpürmesi iyi.Zaten SLS de içeriyor.

At kestanesi özü içeriyor.
Bu bitkinin saç dökülmesine karşı kullanıldığını biliyorum.

Kullanım esnasında saçta matlaşma yapabiliyor.
Bunun için de arada elma sirkesi ile duruluyorum. Hem saçımı yumuşatıyor hem parlaklık veriyor.

Şampuanın fiyatı 16-18 TL arasında değişiyor.

Benim tekrar sipariş edeceğim bir ürün.

Bir de ısırgan otlu olanını da ekleyebilirim siparişime.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!