12 Haziran 2014 Perşembe

Bir Tutam Instagram #2

Instagram'ı çok eğlenceli buluyorum.Ve bunu her fırsatta dile getiriyorum.
Son zamanlarda hesabımda neler paylaşmışım bakalım:


Nihayet Rossmann'a gidip Isana 7 bitkili şampuanı alabildim.





Fırsat buldukça tag'lere katılmaya çalışıyorum.Tag'lere bayılıyorum. 
Bu fotoyu #cantamdanevar tag'i için çektim.



İbrahim Kutluay Antep Forum'a geldi.


Uzun zaman sonra bir kitap bitirmeyi başardım.
Yazısı için tık.


Gözüm enfeksiyon kaptı.Daha tam iyileşmedi.


İçinde bir iki kullanımlık kalan Pure Beauty BB Kremime üzüldüm.
Artık satışı yok ve hiç bir bb krem cildime bu kadar iyi uyum sağlamıyor.



Minnak boy Christina Aguilera parfüm bitti.
Şişesi tam saklamalık.

Bu aralar instagram'da paylaştığım fotografların bir kısmı böyleydi.
Takip etmek isteyenler için hesabım işte burada.

Sevgiler







7 yorum:

  1. Gecmis olsun tatlim, umarim bir an önce iyilesir gözlerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Bugün daha iyi gözlerim.

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım:/
    Bu arada parfüm şişesi cidden çok şekermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım.
      Evet, şişe çok şeker.Boynunda minik siyah bir gül var bir de:)

      Sil
  3. geçmiş olsun tatlım :(
    gaziantepte mi yaşıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Görev icabı Antep'te yaşıyorum.

      Sil
    2. bende gaziantep te yaşıyorum.. şuan o kadar çok sevindim ki anlatamam.. gaziantepte pek blog kullanan yok..

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!