8 Haziran 2014 Pazar

Pazar Bakım Rutinim


Herkese musmutlu Pazarlar!
Siz de Pazar gününü bakıma ayıranlardan mısınız?
Eğer benim gibi çalışan biri ya da öğrenciyseniz hafta içi aksattığınız bakımı Pazar gününe erteleyip o günü bakım günü ilan edip kendinizi şımartabilirsiniz.

Beni sorarsanız ben haftasonu en çok saçıma zaman ayırıyorum.
Haftaiçi fazla zaman bulamadığımdan haftasonu saçımı bol bol maskeliyorum.
Milk Shake ile nemlendiriyorum.

Organix awapuhi ginger kuru yağ ile ya da Yves Rocher Saç Onarıcı Yağ  ile bakıma alıyorum.

Yüz bakımına gelince;
eğer tembel bir günümdeysem kağıt maskeler çok pratik oluyor.
En çok Watsons Tek Kullanımlık Yüz Maskelerini tercih ediyorum.

Yok eğer tembel günümde değilsem organik kilin içine gül suyu döküp maske haline getirip onu uyguluyorum.
Kil olarak Doğacı ve Organique markalarını kullanıyorum.
Ardından Vichy Aqualia Thermal ile yüzümü nemlendiriyorum.
Eğer sivilcem varsa üzerine Kasım Lilakutusundan çıkan Enozone Sivilce Karşıtı Spreyi sıkıyorum.

Vücut bakımındaysa tek Pazar günü değil unutmadığım her gece vücuduma Watsons Acı Biberli Sıkılaştırıcı Losyonu ve göğüslerime Mama Mio göğüs ve boyun sıkılaştırıcı kremi kullanmaya çalışıyorum.

Watsons Acı Biberli Sıkılaştırıcı Losyonu düzenli kullanmadığım, arada unuttuğum için etkisi hakkında yorum yapamam ama sürdüğümde sıcaklık hissi verdiğini -sanırım kan dolaşımını hızlandırıyor- söyleyebilirim.

Mama Mio ise ayrıca yorumlanacak.

Pazar bakım rutinim aşağı yukarı böyle.

7 yorum:

  1. Rosense gül suyundan memnun musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnunum.
      Yazısını yazmıştım:
      http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com.tr/2013/12/urun-incelemesi-rosense-gul-suyu.html#more

      Sil
  2. Sivilce karşıtı sprey nasıl canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce belirmeye başlar başlamaz,daha olgunlaşmadan sıkıyorum.Bende işe yaradı.Kurutuyor sivilceyi.

      Sil
  3. Milk shake alacaklarım arasında ,(: sıkılaştırıcı losyon bütün vucüt içinmi ve gerginlik hissi veriyormu canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milk Shake 'i yememek için zor tutuyorum kendimi.:)

      Sıkılaştırıcıyı ben kalça ve bacaklarımda kullanıyorum.

      Sil
    2. İşe yarıyormu gerginleştiriyormu yani bayabi. ben karın için almayı düşünmekteyim

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!