5 Temmuz 2014 Cumartesi

Ürün İncelemesi:Sedolin Yağlı Kepekli Saçlara Karşı Etkili Şampuan


Seboreik dermatit için kullandığım şampuanlardan biriydi.
Pirdolin ile dönüşümlü olarak kullandım.
Mavi renkte , kremsi yapıda,hoş kokulu bir şampuan. Sürdükten sonra birkaç dk saçta bekletmek gerekiyor.

Bu işlem saç diplerimde yanma hissi oluşturuyor.

Pirdolinle dönüşümlü kullanıldığında etkisi hissediliyor.
Seborelerde azalma ve küçülme oluyor.
Özellikle kaşıntı geçiyor.


Buğday,soya ve mısır proteinleri ve çeşitli vitaminler içeriyor.

Asıl önemli içerikleri antiseboreik ajan görevi gören Zinc Prythione ve Propylene Glycol maddeleri.

Endikasyonlarında saç dökülmesi tedavisinde de kullanıldığını yazıyor.

Haftada en fazla 3 kez kullanılması öneriliyor.




2 yorum:

  1. Seboreik dermatit için ben de kullanmıştım ama saçlarım karman çorman oldu keçeye dönüşünce artık kullanmayı kestim maalesef. Daha sonra saç diplerimi bununla saç uçlarımı normal bir şampuanla yıkadım öyle daha iyi oldu. Hem saçları nemli tutacak hem de seboreik dermatiti azdırmayacak bir şampuan var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antiseboreik tüm şampuanlar saçları keçe gibi yapıyor.
      Uçlar mahvoluyor.Kupkuru,bakımsız görünüyor.Bu konuda çok dertliyim.
      Dipleri hariç diğer tüm saça bakım yapmak gerekiyor.
      Bu da ekstra zaman kaybı.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!