20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bitenler #23


Son bitenler yazımı yazalı bir aydan fazla olmuş.
Ağustos ayında neler bitmiş hep beraber bakalım:

Müthiş meyve kokulu nemlendirici vücut suflesini severek kullandım.
İçinde az bir miktar kaldı ama son kullanma tarihi geldiği için artık kullanamıyorum. 
            Yazısı için tık.

 Organique markasının denemek istediğim çok ürünü var. Kullandıkça hayran kaldığım markalardan biri.  Fırsat buldukça sitesinden alışveriş yapacağım.

2.Cala Gül Kokulu Makyaj Temizleme Mendili:
İçinde 30 tane vardı. Islaklığı iyiydi. Ama makyajımı temizlemede ben pek mendil tercih etmiyorum.
Kullanırsam da üzerine bol makyaj temizleme suyu döküp öyle kullanıyorum.

3.Pure Beauty Soothing BB Krem:
Mavi tüpteki bu BB krem cildime en çok yakışan BB kremlerden.
Artık satılmıyor olması üzücü. Ona en yakın olan koyu pembe ambalajlı Pure Beauty BB  Kremi kullanıyorum.

4.Yves Rocher Vanilyalı Duş Jeli :
Çok ama çok seviyorum. Ayrıntılı yazısı burada.
Şimdi elimde Işıltılı Altın Vanilya Serisinin kocaman 750 ml duş jeli var.  Koku aynı. Şayet bitirmeyi başarırsam yeni çıkan tanecikli vanilyalı duş jelinden alacağım.


5. Watsons Japon Gülü Özlü F Vitaminli Yüz Maskesi:
Ayrıntılı yazısı için tık

6. Watsons Superdrug Lusty Sprey Deodorant:
Misk,pudra kokularının karışımı olarak tanımlayabilirim. Hep alıyorum.

7.Yves Rocher Tiare Çiçeği Duş Jeli:
Tek kelimeyle mükemmel.Elimdeki duş jellerini biraz azalttığımda hemen alacağım.


8.Avon Infinite Moment Edt:
Erkek arkadaşım kullanıp bitirdi. Baharatlı, orta kalıcılıkta bir parfüm.
İçinde siyah lavanta varmış. Güzel, maskülen bir kokuydu.

9.Benri Kare Pamuk:
Değiştirilip inceltilmemiş olandan,son stoklardan.

10.Gliss Sıvı Saç Kremi:
Senelerdir kullanıyorum. Saçlarım keçeleştiğinde taramasını az da olsa kolaylaştırıyor.
Şimdi Neva ve Elseve'in sıvı saç kremleri var elimde.


Bitenler bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazım ise burada.

Bitenlerin bol olduğu bir ay olsun :)

Sevgiler..

16 yorum:

  1. Neva'dan memnun kalacagini dusunuyorum. Birsuru bitirdim kendisinden tekrar da alacagim. Neva , sarikiz ve selevtive piyasadaki sivi sac kremlerinden cokcok daha iyi :)

    YanıtlaSil
  2. Purebeauty bb kremlerinden denemek istiyorum keşke daha fazla kore ürünü bu kadar kolay ulaşılabilir olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore ürünleri benim de ilgimi çok çekiyor.
      Kore'den getirip burada satan aracılar,satıcılar fazla fiyat biçiyorlar.
      Keşke çoğu Kore ürünü Watsons 'ın Pure Beauty markasının ürünleri gibi uygun fiyatlı ve kolay ulaşılabilir olsa.

      Sil
  3. Gliss kremi severek kullanıyorum ben de :) Gelsin ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neva'yı ilk kez kullanıyorum.O da başarılı. :)

      Sil
  4. aa yves in 750 ml boyları var mı? Hiç dikkatimi çekmedi = ) Vanilya <3

    Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltılı altın vanilyanın 750 ml 'ı var.Kullan kullan bitiremem onu artık :)
      Yeni çıktığında Yves Rocher mağazasına gitmiştim almak için , yoktu,her şubeye gönderilmemiş.
      Ben de sitesinden almıştım kocaman duş jeliyle beraber serinin mumunu.

      Sil
  5. Organique markasını bende çok merak ediyorum.Yves Rocher duş jeli ise mükemmel kokuyor :D bunlar bittiğine göre hemen yeniler gelsin :D

    YanıtlaSil
  6. YRnin dusjelleri gercekten cok degisik ve güzel kokuyor, bende daha önce tüm serisini denemistim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveli, portakallı, aloe veralı çeşit çeşit duş jelleri var.Hepsi alma isteği uyandırıyor. :)

      Sil
  7. Mavi tüpteki BB krem satılmıyor mu daha? Ben de ilk çıktığında almıştım, beğenmiştim de. Pure Beauty hangi ürününü sevsem yenilemeye gidiyor, eski serilerindeki başarıyı da bulamıyorum :( Çok güzel bir yazı olmuş, Bitenler yazısı okumayı çok seviyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef artık satılmıyor :/
      Benim cildime de öyle güzel uyuyordu ki ..

      Beğenmene çok sevindim. Bitenler yazısı okumayı ben de seviyorum.Keyifli oluyor :)

      Sil
  8. Vanilya kokusuna aşığım ben. Bu arada seni mimledim demeye geldim :)

    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/08/mim-hangisini-secerdiniz.html

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!