22 Ekim 2014 Çarşamba

Agonist Saç Arındırma ve Detoks Şampuanı



Agonist şampuanım bitmek üzere.Artık yorumlama vakti geldi.
Öncelikle Agonist saç bakım ürünlerinin formüllerinin Gazi Üniversitesi Teknoparkında üniversite hocaları tarafından geliştirilmiş olduğunu belirtmeliyim.
Açıkçası bu durum bana güven verdi.
Çünkü formüller son derece özenilmiş ve içerikler temiz tutulmaya çalışılmış.

Öncelikle bakalım benim kullandığım Agonist Saç Arındırma Detoks Şampuanının vaatleri nelermiş:


Peki bu vaatleri yerine getiriyor mu?

* Evet, güzelce temizliyor. Gayet iyi de köpürüyor.

* Saç derinizin arındığını hissediyorsunuz.

* Saç dökülmesini önlemeye etkisi konusunda yorum yapamıyorum.

* Yağlanma sürecini hızlandırmadı. Aksine bir denge sağladı.Saç derimi rahatlattı.

* Kepeği önlemedi. Bendeki kepek normal olmadığı için olabilir. Malum seboreik dermatit.

* Krem kullanmaya gerek kalmadan saçı yumuşatıyor dense de benim uçlar aşırı kuru olduğundan krem kullandım.

* Saçıma hacim verdiğini söyleyebilirim.


* İçeriği çok iyi. Paraben, SLS, SLES, sentetik koku verici ve renklendirici kullanılmamış.

Bal kabağı özü,kayısı çekirdeği özü,mısır proteini,buğday proteini,pantenol, zeytin yaprağı özü,soya proteini kullanılan içeriklerden birkaçı.

Haftada en az iki kez kullanılması öneriliyor.
Her bir yıkayışta 2 kez uygulanması tavsiye ediliyor. İkinci uygulamada 3-5 dk saçta beklemesi gerekiyor.

Kokusunu hiç sevmediğimi de belirtmeliyim.Neyse ki kokusu saçta kalmıyor.
Bu tarz doğal bileşenler içeren ve yapay koku/parfüm içermeyen ürünlerde hoş koku aramak çok da mantıklı olmaz diye düşünüyorum.

Faydasını,saça iyi geldiğini görünce kokusu çok da önemli olmadı benim için.

Saçını arındırmak, özenli bir şampuan kullanmak isteyenler Long-Age Health Consulting Sağlık Hizmetleri'ne yani Agonist'e bakabilirler.





*Basın ürünüdür.


8 yorum:

  1. bir süredir ben de kullanıyorum ve kokusu ile ilgili yorumlarımız aynı, ancak sevdiğim bir ürün oldu :)

    YanıtlaSil
  2. ilk kez görüyorum bu markayi, aklimda olsun, dönem dönem benimde saclarim birden bire cok dökülüyor, özellikle mevsim gecislerinde :)

    YanıtlaSil
  3. İlk kez duyuyorum Agonisti. Belki bir gün saç dökülmesi sorunu yaşadığım dönemde deeneyebilrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç dökülmesi yaşama inşallah.
      Arındırma amaçlı da kullanabilirsin .

      Sil
  4. Bende bu hafta iki kez kullanıp denemeye başladım bu şampuanı.Kokusu alışılagelmiş şampuan kokusu değil gerçekten.Uzun vadede etkilerini merak ediyorum bende :)

    YanıtlaSil
  5. 8 senedir demir eksikligi nedeniyle saç dökülmesi yaşadim.demirim halen daha dusuk. Bircok saç losyonu, yağ, şampuan denedim. Hicbiri fayda vermedi. Eczanede saç analiz yapan bir bayan tanittigi agonist sampuani onerdi %100 sac dokulmen duracak dedi. Hic inanmadim ticari amacli dedim. aldim yaninda bana biotin-cinko icerikli zentiva hapi da verdi. Bir haftadan sonra saclarimin dokulmesi %90 durdu ve cansiz saclarim hacim ve parlaklik kazandi canlandilar. Kokusu beni hic rahatsiz etmedi kotu koku oldugunu dusunmuyorum. Senelerdir dokulme problemi yaşayan arkadaslara rahatlikla oneriyorum. Allah'in izniyle onlara da derman olmasini diliyorum.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!