1 Ekim 2014 Çarşamba

Seboreik Dermatit ve TTO Şampuan


TTO şampuanı bitirdim.Sıcağı sıcağına yorumlamak istedim.
Seboreik dermatit için cildiye doktoru önerdi diye almıştım.
Şampuan antibakteriyel özelliği olan çay ağacı yağı içeriyor. Bu sayede kafa derisinde bakteri kontrolü sağlamayı amaçlıyor. Seboreik dermatiti de bakteriler ürettiği için bu cilt hastalığını çekenlere faydası olur diye düşünülmüş.

Yalnız benim saçımdaki sivilcemsi yaraları iyileştirdiğini söyleyemem.
Sadece kaşıntıyı azalttı.Sonra da kesti.
Dediğim gibi egzamalarıma fayda etmedi. Belki birkaç kutu kullanmak gerek bilemiyorum.


SLS içermesine rağmen şampuan pek köpürmüyor.

Saçı kesinlikle sertleştirmiyor.Aksine yumuşacık yapıyor.

Kokusu yoğun çam terebentin gibi.
Ferahlık veren hoş bir kokusu var.
Araştırmalarıma göre kokusu bit,kene gibi parazitleri kaçırıyormuş.

Şampuanı kullandığım süre boyunca saçlarımın aşırı yağlanmasına engel olamadı.

Ürünün püf noktası 3-5 dk saçta bekletmek,daha sonra durulamak.

Özetle;
Yaralarımın azalmasına fayda etmese de kaşıntıyı kesmesini ve hoş kokusunu sevdim.

200 ml ambalajında eczanelerde 25-30 TL arasında bulabilirsiniz.


6 yorum:

  1. Seboroik dermatitten bir dönem cok cektim, blogumda da yazdim, Ducray urunleri bu konuda benim sorunumu cozdu, belki denemek istersin, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ducray kullandim. Saçlarımi çok sertleştirdi. Fayda da görmedim.:(

      Sil
  2. bende çok çektim, antibiyotik tedavisi ve cleocin t ile bir dönemi atlattım.. Paraben içeren şampuanlardan uzak duruyorum ve saçımı kremlemiyorum, bu şekilde de kontrol altında tutabiliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cleocin t solusyonu saçli deriye mi kullandiniz?

      Sil
  3. Doktorumun tavsiyesiyle tto şampuanı 3 aydır kullanıyorum ve memnunum. Araştırırken bloğunuz dikkatimi çekti fakat egzama sivilce benzeri bir sorununuz varsa tek başına bir çözüm değil, antibiyotik de çok kullandım.

    YanıtlaSil
  4. Uyuz hastalıgı için vermişti doktor bunun içinde etkilimidir

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!