12 Kasım 2014 Çarşamba

Bir Tutam Instagram #5


Bol bol kitap okudum.
Siyahlı Kadın 'a blogta yer verdim.Fırsat buldukça diğerlerini de yorumlayacağım.
Şuan okuyup bitirdiğim yazılmayı bekleyen 3 kitabım var. 




Sabahları öğrencilerimin verdiği çiçeklerle mutlu oluyorum.


Annemin bensiz boğazından geçmemiş,ta Sakarya'dan Antep'e aşure göndermiş.


Pazar akşamı saç bakımım.


Bir migren nöbeti. 
Artık Avmigran fayda etmiyor.Sanırım nörolojiye çıkıp doktora ilacımı değiştirmesini söylemeliyim.


Köfteci Ramiz'in soslu tavuğuna müptelayım.
Her hafta yiyorum.



Bir önceki instagram günlüğümü Ağustos'ta yazmışım.Baya ara vermişim.
Bundan sonra daha sık bu tarz yazılarımı görebilirsiniz.:)
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Iımmm soslu tavuk. Sanırım karnım acıktı :D Heyyoo bol kitap okuyanları gördükçe mutlu oluyorum çünkü kendimi yalnız hissetmiyorum. Nerdeyse haftada 3 kitap okuduğum için biraz yadırganabiliyorum :/
    Buarada mimlendin hemde kitaplar hakkında hihi :) http://gzmgdr.blogspot.com.tr/2014/11/mim-17-isim-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mime baktım canım ama tam anlayamadım.Okuduğumuz kitapların mı baş harflerinden ismimizi oluşturmamız gerekiyor yoksa herhangi bir kitap mı?

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!