14 Kasım 2014 Cuma

Karışık Alışveriş:Lensmarket, Lancome, Limango, Oriflame


Lens Market.Com 'dan yaptığım kaçıncı alışveriş ben sayamadım.Yıllardır lens ve solüsyonlarımı hep buradan alırım.Piyasadan çok daha uygun fiyatları, optiklere göre stok sorunlarının olmayışı, anında siparişi kargoya vermeleri, müşteri hizmetlerinin ilgili olması beni bu siteye çekiyor.

Lensin kutusu 60 TL.2 kutu alana 300 ml solüsyon hediyeliydi.
2 kutu lens aldım.1 kutu solüsyon hediyeydi.
300+120ml solüsyon seti 30TLidi.
Onları da aldım.Kargo ücreti yoktu.Yine hızlı gelen bir siparişti.


En en çok sevdiğim kokum Limango'da indirimdeydi.Keşke bir set daha alsaymışım.
Her zaman kofre halinde bulunmuyor ya da indirimde olmuyor. Yılbaşına yakın oluyor genelde.
Şuan birkaç mağazada var.Olmazsa oralardan alacağım.


 Dancing Lady parfümün beyaz şişede olanını yıllar önce severek kullandığım için Hipnotic Night versiyonunu sipariş ettim.Şuan devam eden katalogta 30 TL'ye sınırlı sayıda satışta.

Bir de erkek parfümü sipariş etmiştim ama arkadaş onu siparişe eklemeyi unutmuş.

Alışverişlerim böyleydi.

Bu aralar parfümlere sarmış durumdayım.
Deli gibi parfüm almak istiyorum.Birkaç tane daha gözüme kestirdiğim parfüm var.
Hadi hayırlısı.

4 yorum:

  1. güle güle kullanın aldıklarınızı

    o kadar çok övüldü ki şu la vie est belle.bi dahakine ben de alıcam sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      La Vie Est Belle aşkı bambaşka benim için.

      Sil
  2. iyi günlerde kullan. Lensmarket.com benim de favori alışveriş sitem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)

      Yıllardır oradan alırım lenslerimi,solüsyonlarımı.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!