16 Aralık 2014 Salı

Ruj Tag'i


Sevgili İlkee beni çok güzel  bir konuda mimlemiş:Rujlar!
Teşekkür edip hemen başlıyorum:

1.Kaç tane rujun var?
İtiraf ediyorum ki bunları fotografladıktan sonra 4-5 tane daha çıktı.
23+5=28 tane sanırım.Glossları katmadım. 
Ama detaylı arasam bir kaç tane daha çıkacağından eminim.

2. Sahip olduğun ilk rujun nedir?
Hiç hatırlamıyorum. 

3. Favori ruj markan nedir? ( High end ve drugstore )
High end rujum yok.Drugstore'da ise Wet'n'Wild tabi ki :)

4. En son hangi ruju aldınız?
En son Wet'n'Wild markasından aldım.
Zaten gidip gelip onlardan alıyorum.

5. Favori kırmızı rujun nedir?
Wet' n 'Wild Mega Last Rujlardan Stoplight Red 

6. Favori nude rujun nedir?
Pek nude ruj kullanmıyorum.Kendime yakıştıramıyorum.

7. Nasıl yapıda bitişi olan rujları seversin?
Kesinlikle mat bitişli,kadifemsi rujlar bana göre.

8. Şuan dudağında hangi ruj var?
Şuan sabahın dördü olduğundan makyajsızım.

9. Şuan çantanda kaç tane ruj var?
1 tane.Flormar Precious Ruj fuşya.

10. Favori dudak palatıcın nedir?
Hiç gloss insanı değilim.
Dudaklarımı ıslak hiç sevmiyorum.
Ama nadir de olsa NYX Mega Shine Lip Gloss - Juicy Red'i kullanıyoum.


Ben de yapmak isterse Junkheadinpurpleland yani Özge'yi mimliyorum:)


5 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım :) WNW' nin rujlarını denmek kısmet olmadı. Elimdeki rujlardan 1-2 tane bitirsem ilk bakacağım onlar olacak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ruj seviyorsan WnW rujları da çok seversin.
      Öptüm:)

      Sil
  2. benimde yaklaşık olarak 25 tane kadar rujum var canım ki bir o kadarını da hediye etmişimdir :))

    YanıtlaSil
  3. Ay ben unutmuşum bu mimi :) Sağol tekrar canım ama fotolayamadım rujları,çok fazlalar ve çıkarsam geri koyması zor olacak.O yüzden sırf soruları cevaplayacağım :))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!