16 Ocak 2015 Cuma

Çekiliş Sonucu

Yaklaşık 2 hafta süren çekilişimizi açıklamanın vakti geldi.
Kontrolleri yaptıktan sonra katılımları listeledim.
Ek haklarla beraber toplam 189 katılım hakkını listeye sıraladım.
Random.org'a 189 yazdığımda bana 35 numarayı verdi.

Kazanan:



Tebrikler Pembe Makyaj Çantam!

Kazanan Pazartesi 12.00'a kadar ulaşmazsa çekilişi tekrarlayacağım.

Bu arada çekilişte blogumla ilgimi düşüncelerinizi yazmanızı istemiştim.
Yorumlarınız beni çok mutlu etti. Yemek tarifi neden paylaşmıyorsun diyenler oldu. Instagramda da dediğim gibi yemek yapma konusunda çook iyi değilim.Daha çok pratik,basit yemekler yapıyorum.Yine de paylaş derseniz neden olmasın.

Ürün inceleme ve kitap inceleme yazılarımı severek okuduğunuzu duymak beni motive etti.
Bazı yorumlarda bu aralar blogta çok aktif olmadığımdan şikayet etmişsiniz ki tamamen doğru.
İş yoğunluğundan ,eve iş getirmekten son zamanlarda bloga sık sık yazma fırsatı bulamadım.İşlerim biraz hafifleyince çok daha sık yazacağım.

Instagram daha pratik geldiğinden ,fazla zamanımı da almadığından orada çabuk/express paylaşımlar yapıyorum.Dilerseniz oradan da takibe alabilirsiniz.Oradaki etkileşimi,iletişimi de seviyorum açıkçası.Dönüt almak insanı motive ediyor.

Sevgiyle kalın!














5 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!