7 Ocak 2015 Çarşamba

Ürün İncelemesi:Baalea Argan Yağı



Argan yağı zeytin yağına göre 3 kat daha fazla E vitamini içeriyor.
Bu mucize yağın cildi nemlendirmeden kırışıklıkların azaltılmasına,çatlakları önlemeden hücre yenilenmesine kadar türlü türlü faydaları var.



Ben de argan yağını evden eksik etmeyenlerdenim.Saçım,yüzüm ve vücudum için sık sık kullanıyorum. Genellikle nemlendiricilerimin içine katıp kullanıyorum. Saçım içinse maskelerin içine ekliyorum.Bazen de saf olarak kullanıyorum.

Bugün Özüm Kozmetik'e ait olan Baalea Argan Yağından bahsedeceğim.
Ürün cam şişede , yoğun kıvamda. Damlatırken çok fazla ürün gelmiyor. Ağzı dar.

Saçları yumuşacık yapıyor.

Saçların kolay taranmasını sağlıyor.

Kokusu çok hoş.Tatlı bir vanilya esansı içeriyor.

İçeriği: Cyclopentasiloxane, Dimenthicone, Phenyltrimethicome, Argania spirosa, Fragrance

Silikon içermese çok daha iyi olurmuş ama yine de sevdim bu yağı.

2 yorum:

  1. Gecenlerde Yves Rocherden aldigim argan yagi sacima cok cok az bir sekilde sürdüm ama o bile yagli durdurdu maalesef :) Bundan sonra sürersem yikamadan önce bakim olsun diye sürecegim. Saf argan yagini bende bulamadim, sanirim online ismarlamak gerekir, birde oldukca pahali bir yag :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk uçlarını güzelce yağlıyorum,daha sonra şampuanlıyorum,yıkıyorum.
      Yves Rocher 'yı bu şekilde kullanınca ağırlık yapmıyor. Saf argan yağı olarak Arganpur ve Cyrene markalarında kullandım.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!