18 Ocak 2015 Pazar

Ürün İncelemesi:The Balm Far Bazı



The Balm Far Bazının methini çok duymuştum.
Göz makyajının kalıcılığını artırdığını, renklerin daha canlı olmasını sağladığını duymuştum ama bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim.


Gratis 'in 200. mağazasını açması şerefine yaptığı indirimden almıştım.Aldığım günden beri neredeyse her gün kullandım. Çok az miktarda ürün tüm göz kapağına yettiği için uzun süre dayandı.Hala bitmedi.

Gelelim etkisine;
Göz kapaklarım yağlı olduğundan sürdüğüm kalem,eyeliner genellikle akar bulaşır.
İşte bu baz sayesinde artık hiçbiri milim oynamıyor!

Ayrıca renkler artık daha canlı daha belirgin.
Baz göz kapağını pürüzsüzleştirdiği için farlar birikme de yapmıyor.

İçerik olarak bakarsak;
İçinde paraben yok ama silikon ve talk var.
Bunlara karşı hassasiyeti olanların deneyerek almasında fayda var.
Bende herhangi bir alerji,kızarıklık yapmadı.

Ambalajının tüp şeklinde olması , ağzının dar ve sivri olması kullanım ve hijyen açısından büyük avantaj. İstediğiniz kadar ürünü alabiliyorsunuz.

Kısacası içinde silikon ve talk olmasına rağmen tekrar tekrar alacağım bir ürün bulduğum için mutluyum

Silikon ve talka karşı hassasiyetiniz yoksa Gratislerden edinebilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!