21 Şubat 2015 Cumartesi

Bitenler #29


Şubat ayının bitenler yazısıyla herkese merhaba!

1.Maybelline NY One by One Volum' Express Maskara :Severek kullanıyorum. Kirpiklerimi tek tek ayırmasını seviyorum.Ayrıntılı yazısı için başlığa tıklayın.

2.Avon Glimmerstick Diamonds Twilight Sparkle:Kaçıncı alışım,kaçıncı bitirişim saymadım.Çok seviyorum.


3.Isana 7 Bitkili Şampuan: Kesinlikle tekrar alacağım.Ayrıntılı yazısı için başlığa tıklayın.

4.Vichy Dercos Yağlı Kepek Şampuanı: Başarılı bir ürün. Yazısını yazacağım.


5. Splat Blackwood Siyah Diş Macunu: Florür içermemesini ve içeriğinin diğer markalara göre temiz olmasını sevdim.Şuan aynı markanın Yeşil Çay Özlü Diş Macunu 'nu kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı için başlığa tıklayın.

6.Dove Winter Care Duş Jeli:Çok memnun kaldım.Özellikle kokusu ve nemlendirmesi çok hoştu.

7.Elidor Kuru Şampuan:Sevdiğim yanları da oldu sevmediğim yanları da.Yazısı yakında geliyor.



8.Lancome Hypnose Edp: Aşk diyebilirim bu koku için. Müptelası oldum.İki tane daha aldım.

9.Nivea Stress Protect Sprey Deodorant: Beni çok iyi koruyor.Defalarca bitirdim.Yedeği var.

10.Adidas Relax Duş Jeli Flower Bouquet: Güzel sayılır ama tekrar almam.


Bitenler bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazım ise burada. Sevgiler.





4 yorum:

  1. Splat markalı diş macunları ben de çok severek kullanıyorum, gelsin mi yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah devamlı geliyor yeniler.:)
      Alışveriş aşkına!

      Sil
  2. düzenli ürün bitirmek ne kadar güzel birşey =) Ama öyle çok şeyi denemek için almışım ki halen deneyemeden başka bir tane daha alıyorum. Tabi yazamadan da birikiyor =)
    Gelsin yenilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,bende de var o huy.
      Kullanabileceğimden daha çok alıyorum.Sonra sıra gelmiyor ne kullanmaya ne de yazmaya:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!