20 Nisan 2015 Pazartesi

Bitenler #31


Nisan ayının bitenleriyle herkese merhaba!
Bu ay dolu dolu 10 ürünün dibini gördüm!.Bunlar neler mi?

Essence Candy Shop Parfüm:
Uygun fiyatına rağmen başarılı buldum.Adına bakarak çok şekerli bir koku sanılabilir ama değil.Baymayan güzel bir koku.Tekrar alabilirim.



Nuxe Kuru Yağ:
Tekrar alacağım bir ürün.Çok seviyorum.Yazısı burada.

Yves Rocher Hacim Şampuanı:
Yves Rocher'nın şampuanları,saç bakım ürünleri oldukça başarılı.
Bu ürünü de silikon içermemesi,vaatlerine yerine getirmesi sebebiyle defalarca kullandım.Yine alırım.Ayrıntılı yazısı burada.


Nevacare Çift Fazlı Acil Bakım Sıvı Saç Kremi:
Oldukça başarılı bir ürün.Yalnız temin etmek güç.Her yerde bulmak mümkün değil.
Ayrıntılı yazısı için tıklayın.

HC Hair Care Yoğun VitaminDestekli Onarıcı Saç Kremi:
İncelemesi için tıklayın.

Bio True Lens Solüsyonu:
Çok memnunum.

Nivea Stress Protect Sprey Deodorant:
Defalarca alıp bitirdim.Memnunum.


Bioderma Sebium AKN:
Çok sevdiğim bir üründü.İçinde çinko var.Losyonu sürüyorsunuz,birkaç dakika sonra ölü derilerin soyulduğunu fark ediyorsunuz.Böylece gözenekler kirden,yağdan temizleniyor.Ayrıca yıpratan,tahriş eden bir ürün de değil.Tekrar alırım.

Vichy Termal Su:
Özellikle banyodan sonra kuruyan,gerginleşen cildimi yatıştırmak için kullanıyorum.Spreyli olmasını seviyorum.Buzdolabında bekletip yüzüme iki üç fıs sıkıyorum.Yaz sıcağında ferahlamak için de iyi bir yöntem.

Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleme Suyu:
Yedekleri var.Severek kullanıyorum. İnceleme yazısı burada.


Bitenler bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazım ise burada. Sevgiler.

2 yorum:

  1. Ay ne güzel bir sürü şey bitirmişsin . Darısı başıma canım:))

    YanıtlaSil
  2. oh baya ürün bitirmişsin. Gelsin yeniler ^.^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!