13 Nisan 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi:Yves Rocher Kepek Şampuanı


Takip edenler seboreik dermatit problemimi bilirler.Yves Rocher 'nın kepek şampuanını görünce alıp denedim. Bendeki normal kepek olmadığı için kullanırken pek fazla bir şey beklemedim.

Bendeki etkileri şöyle oldu:

*Saçımı güzel temizledi.

*Yağlanma sürecini geciktirmedi.


*Kullandığım süre boyunca saç derimde yanma ve kaşıntı olmadı.İçerdiği Latin çiçeğinin etkisindenmiş.

*Silikon içermemesi bana güven verdi.

*Kokusunu çok sevdim.Buram buram bitki kokuyor.


*Saçımı ağırlaştırmadı.

*Saçlarımı sertleştirmedi.

*Paraben ve renklendirici içermiyor.

*Ambalajı küçük.200ml bana uzun süre dayanmıyor.

Kısacası sevdiğim bir şampuan oldu.Yalnız Yves Rocher bu şampuanı yeniledi ve Latin çiçeği yerine nar kabuğu özlü yeni bir şampuan çıkardı.Hem içeriği hem ambalajı değişti.
Yakında onu da alıp deneyeceğim.

Mağazlarında bu şampuan da yeni çıkan şampuan da bulunuyor genellikle.

Kepek probleminiz varsa ikisinden birine şans verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!