15 Haziran 2015 Pazartesi

Cosmetica Siparişim #2


Şeytana uyup yeniden Cosmetica sitesinden alışveriş yaptım.
N'apayım fiyatlar o kadar uygun ki..
Golden Rose Velvet Matte Rujlar 8.90'a düştü.
Hali hazırda bende 6 rengi vardı. Şimdi 8 tane oldular.
Doğal tondaki rujlar bu aralar çok hoşuma gidiyor.

Bu yüzden 3 ve 27 numara artık benim :)
Yani şimdi 3,10,11,17,19,20,26,27 numaralı renkler var bende.


Maybelline Color Tattoo Farlardan On And On Bronze rengi sürekli aklımdaydı.Aslına bakarsanız daha uyguna düştüğü de oluyor ama 14.90'a görünce hazır bulmuşken alayım dedim.
3 gün gibi bir sürede paketim bana ulaştı.Yine hızlı ve güzel bir alışverişti.
Siparişlerimin yanına 3 tane de sample koymuşlar.
30 TL üstü alışveriş yaptığım için kargo ücreti ödemedim.

Kısacası ben bu siteden alışveriş yapmayı sevdim.
İnş hep böyle kalırlar.Tanındıkça bozulanlardan olmazlar.

Cosmetica 1. siparişimi okumak için tık tık.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Bende dün 10,12 ve 27 numarasını cosmeticadan sipariş verdim.Heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Çok güzel renkler seçmişsin.
      Şimdiden gule gule kullan. :)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!