25 Haziran 2015 Perşembe

Ürün İncelemesi:Rexona Invisible Diamond Black & White Sprey Deodorant


Sıkıntım şu ki beni her marka deodorant koruyamıyor. Etkili denilen ürünler bile bazen bende işe yaramayabiliyor. Rexona'nın bazı ürünleri beni ter kokusuna karşı koruyabiliyor. Özellikle  Rexona Shower Clean  bu konuda çok başarılı. Rexona'yı seviyorken en son çıkan deodorantını da alıp denemek istedim. Öyle de yaptım.


Deodorant beyazlar üzerindeki sarı lekelerle,siyahlar üzerindeki beyaz lekelerle mücadele etmeyi vaat ediyor. Bu önemli bir konu. Özellikle ikinci durum başıma sık sık gelir.
Deodorant sıkıp koyu renk kıyafetimi giydiğimde üstüm una bulanmış gibi oluyor.
Ya üstümü hemen çıkartıyorum ya da ıslak mendille siliyorum.
Görsel açıdan hiç hoş olmayan bu durumu bu deodorantı kullanırken hiç yaşamadım.
Evet,bu konudaki vaatleri doğru.

Ancak 48 saat koruma vaat eden bu deodorant beni 6-8 saat bile koruyamadı.
Üstüne üstlük koltuk altlarımda sivilceler çıktı.
Durumu fark edince aynı markanın farklı bir deodorantına geçtim.
Koltuk altım hemen sakinledi.
Birkaç gün sonra Black & White'i tekrar kullandım.
Sonuç yine aynı.
Beni koruyamadı.Ve koltuk altımda sivilceler çıkardı.

Bu durum neden oldu anlayamadım. Tahminimce içindeki bir madde bana dokundu.
Herkeste aynı etkiyi gösterecek diye bir kaide yok ama bu deodorant benim için kara listeye alındı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!