23 Temmuz 2015 Perşembe

Bitenler #34


Temmuz ayı bitenleriyle herkese merhaba.
Bakalım bu ay neler bitmiş,nelerden memnun kalmışım:

İpelina Makyaj Temizleme Pamuğu:
Watsonstan almıştım.Yumuşak.Silerken rahatsız etmiyor.


John Frieda Full Repair Onarıcı Saç Maskesi:
Yapısını çok sıvı nasıl desem akışkan buldum.
Bir saç maskesi bence daha yoğun ve kıvamlı olmalı.Etkileri de mükemmeldi diyemem.
Tekrar almam.

Bio True Solüsyon:
Bittikçe alırım. Yenilerini aldım bile.tık tık

Rexona Shower Clean Sprey Deodorant:
Yazısı burada.


Lancome La Vie Est Belle Edp:
Bunu sıktığımda resmen mutlu oluyorum.Ne zaman sıksam ruh halimi değiştiriyor.
Yazısı burada.

Yves Rocher Evidence Intense Edp:
Çok sevdiğim bir koku.Neyse ki stoğumda bir şişem daha var.

Milk Shake Nemlendirici Köpük:
Buğday proteinleri ve süt içerdiğinden olsa gerek tam bir milk shake gibi kokuyor.
Saçı ağırlaştırmadan nemlendirdiği için sevmiştim. Yazısı için tık.


Febreze Bahar Çiçekleri:
Febreze'in daha önce Okyanus Esintisi kokusunu kullanmıştım.
İkisini de severek kullandım,bitirdim.
Kokuları baymıyor.
Kötü kokuyu yok ediyor ama yaydığı o güzel koku çok uzun süreli olmuyor.
Yine de farklı bir çeşidini alırım.

Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Isırgan Otlu Şampuan:
Severek kullanıyorum.Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum.
Günlük kullanılabilecek,aşındırıcı ve sert olmayan bir şampuan.

Acuvue Oasys Lens:
Yıllardır aynı markayı kullanıyorum.Değiştirmeye de niyetim yok.Memnunum.


Temmuz bitenleri bu şekildeydi.

Bir önceki bitenler yazım ise burada. Sevgiler.


10 yorum:

  1. bio true toniği denemek istiyorum kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır kullanıyorum. Daha önce kullandığım Renu'ya gore daha iyi geldi bana.

      Sil
  2. milk shake ve ipelina <3

    Gelsin yeniler :D

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bitirmişsin:) Darısı benim başıma, renkli kozmetiklerimden bir kaçını gözümün önüne koydum bitiricem kararlıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Project pan yaptın yani :)
      Renkli kozmetik bitiremiyorum ben pek.
      Bitirenlere de hayran kalıyorum. Aslında devamli aynı ürünleri kullansak biter de sıkılıyorum ben.

      Sil
  4. Yves Rocher şampuanı en kısa sürede bende deneyeceğim, baya merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'nın saç bakım ürünleri,şampuanları iyi oluyor genellikle.
      Ben müdavimiyim :)

      Sil
  5. Rexona Shower Clean bana hediye gelmişti ancak pudralı yapısı nedeniyle boğuluyorum sanki kullandıkça. Zaten alüminyum tuzu içerdiği için kol altlarıma da sıkmıyorum. Senin sevmen ne güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de John Frieda saç kreminden nefret etmiştim. O yüzden maskelere hiç bulaşmamıştım.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!