16 Temmuz 2015 Perşembe

Son Alışverişler : Gratis,Renkli Sipariş,Kompedan,Avon,Lensmarket


Gratis'te 2 Nivea deodorant alana mini termos bardak hediye idi. Aslında stress protect olsaydı ondan alacaktim. Ama yoktu. Yeni cikan #powdertouch da yoktu.Bu çeşitlerini aldım ben de.emily dudak kalemi de almazsam olmazdı.





Renkli siparişten minik bir alışveriş yaptım. Pembe kagit torbalar,keseler,mandallar,beyaz kagit danteller aldım. Belli bir miktarı geçmediğim için kargo ücreti ödedim. Ancak PTT kargo ile çalışmalarına rağmen hızları beni şaşırttı. Sitede çoğu ürünün fiyatı uygundu. Yalnız kupaların fiyatlarını yüksek buldum. Eğer indirim yaparlarsa bir tanesini gözüme kestirdim bile. Özetle siparişimden memnun kaldım.





Bayram indirimlerinde alacak bir şey bulamadım.


Gratisten benri kare pamuk aldım. Tam eve dönecektim ki kompedan ' a uğradım. 

Bir de ne göreyim : Kozmetik mağazalarında bile olmayan renk renk golden rose dudak kalemleri. Tabi ki de neredeyse her renginden aldım. Bir de 09 numara Velvet Matte bize katıldı. Bence iyi oldu



Avon siparişim geldi.
Hepsini çok çok beğendim. Kate's World Pretty Rockin' parfüm vanilyalı hoş bir koku çıktı. Glimmersticks Diamonds kalemlerin yeni renkleri çıkmış. Tabi ben hakkımı Crackling Cobalt 'ta kullandım. Çok güzel bir kobalt mavi.




Yıllar yılı lenslerimi ve solüsyonlarimi lensmarket sitesinden alırım. Geçen gün baktım ki solüsyonum bitiyor.Siparis vereyim dedim. Karşıma günün fırsatı diye pop up çıktı. 120 ml bio true solüsyon 5.90 tl. Şaka gibi. Hemen 4 tane sipariş verdim. Bu sitede kargo ücretsiz.2 günde geliverdi siparişim. Aslında içimi bir kurt kemirdi acaba son kullanma tarihleri mi yakın niye bu kadar uygun diye.Actim baktım 2017 ocak skt. Oh be dedim. Yine güvenimi boşa çıkarmadı lensmarket.
Ara ara günün fırsatlarına bakmakta fayda var. Böyle düşeşler oluyor bazen.



5 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini, çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım. Ben indirimi es geçmiştim ama yarın bir Watsons'a uğrayıp Revlon aydınlatıcı ve kaç maskarası bakasım var. Hoş kalmadığına eminim ama ya bulursam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Alışveriş beni mutlu ediyor.

      Sil
  3. Çok güzel hepsi. Kalemlerde ayrı bir gözüm kaldı. benim toplasan o kadar dudak kalemim yok :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!