3 Temmuz 2015 Cuma

Ürün İncelemesi: essence i love extreme volume maskara



essence i love extreme volume maskara siyah üzerine pembe yazılarla sevimli,eğlenceli bir ambalaja sahip.

Fırçası ise normal fırçalara göre kat kat büyük yapay kıldan.
Aslında ben yapay kıl fırçalarla hiç anlaşamam.
Genellikle kirpiklerimi birbirine yapıştırırlar.Silikon fırçalar ise kirpiklerimi tek tek ayırır.
Bu yüzden maskara tercih ederken önceliğim silikon fırçalar olur.




Bu maskaraya da bu ön yargıyla yaklaştım.
Bu maskara da kirpiklerimi yapıştıracak diye düşündüm ama öyle olmadı.
Fırçayı hafif döndürerek sürdüğümde kirpiklerimi tamamen kavrıyor.
İki katta tek tek ayrılmış,hacimli kirpikler elde ediyorum.

Fırçanın devasa olması başta uygulamada zorluk yaşatıyor ama alışınca diğer fırçalar tuhaf geliyor.

Fırçaya fazla boya gelmesi tek sıkıntım oldu.O da sıyırarak halledilmeyecek bir şey değil.

 essence i love extreme volume maskara kullandığım süre boyunca gözümde akma,bulaşma,yanma,hassasiyet yapmadı. Kısacası ben bu maskarayı sevdim.




Essence ürünleri artık sadece Gratislerde değil Renkli Dükkan'da da satışta.

Eczacıbaşı'nın girişimi olan Renkli Dükkan'da 40TL üzeri siparişe kargo da ücretsiz.

8 yorum:

  1. Bende pembe ambalajlı olanı tavsiyeler üzerine aldım. İkisi arasında ne fark var bilmiyorum ama elimde açık olan maskaların bitmesini bekliyorum kullanmak için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçaları çok farklı.
      Pembe olan kısa silikon fırça,siyah olan kocaman yapay kıl fırça.
      Elimdekiler biraz azalsın ben de pembeyi alacağım :)
      Senin yorumlarını da merak ediyorum.

      Sil
  2. en sevdiğim essence maskarası kendisi..

    YanıtlaSil
  3. ben de bu ve pembe olanı ile arasında ne fark var merak ediyorum, her gittiğimde hangisini alsam diye kararsız kalıyorum ve alamıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçaları çok farklı.
      Hakkındaki yorumlara bakılırsa ikisi de iyi diyorlar.
      Plastik fırça sevdiğim için ben bir dahakine pembeyi alacağım :)

      Sil
  4. essence maskara almayı düşündüğüm şu sıralar güzel denk gelmiş bir yazı oldu bu:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!