22 Temmuz 2015 Çarşamba

Ürün İncelemesi: Essence Pure Skin BB Krem


Kışın olmasa da yazın havaların ısınması ve cildiminin yağlanmasıyla birlikte ben de sivilce problemi yaşıyorum.Cildim fazla yağlanıyor.Bu dönemde ten makyajı yapmamaya çalışıyorum.
Özellikle fondöten kullanmıyorum.Hafif bb kremleri ya da pudraları tercih ediyorum.



Essence Pure Skin BB Krem de yazın kullanmayı tercih ettiğim ürünlerin arasına dahil oldu.
Essence'ten daha önce hiç fondöten ya da bb krem kullandım mı diye düşünüyorum.Yok,hayır,kullandığımı hatırlamıyorum.O zaman bu bb krem benim ilk Essence ten ürünüm.

Sivilce karşıtı olarak piyasaya sunulmuş bu bb kremin tek rengi var: Natural Beige.
Başka renk alternatifi yok ama renk olarak ortaya yakın diyebilirim.
Koyu değil kesinlikle. Hatta buğday tenli olan bende biraz açık durdu.

Yapısı oldukça akışkan.

Cilde uygulandığında matlaşma gözlemlemedim. Ama parlama da yapmadı.

Kapatıcılığını şuana kadar denediğim bb kremlere göre daha az buldum.
Ama renk eşitleme ve sağlıklı bir görünüm derseniz o konuda iyi.

10 faktör güneş koruması içeriyor.Daha yüksek koruma içermesini isterdim.

Yapısı ince olduğundan bb krem ya da fondöten sürdüğümüzdeki o kalıp gibi görünüm bunda olmadı.Sanki hafif,yağsız bir nemlendirici sürmüşüm gibi hissettim.
Yalnız bb kremi cildim hemen emmedi.Biraz zaman aldı.

Özetle; yaz için hafif bir şey süreyim,gözeneklerimi tıkamasın,sivilce yapmasın,renk eşitsizliklerini dengelesin diyorsanız Essence Pure Skin BB Krem emrinize amade.

Nerede bulurum diyorsanız Gratislerde,Rossmannlarda ,hiç riske girmeden alayım diyorsanız da Eczacıbaşı bünyesindeki Renkli Dükkan 'da bulabilirsiniz.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!