21 Temmuz 2015 Salı

Ürün İncelemesi: Natracare Anatomik Şekilli Günlük Ped


Natracare markası ülkemizde çok bilinmeyen ama organik ürün sevenlerin bildiği bir marka.
Natracare ürünleri organik sertifikaya sahip,ciltte tahriş riskini en aza indiren,jinekolog tavsiyeli ürünler.Bugün blogta bu markanın Anatomik Şekilli Günlük Pedini inceleyeceğiz.



Ambalajı papatya resimleriyle kaplı bir karton ambalaj.Çok sağlam değil.
Kutu şeklinde olduğu için pedleri üstten açıp alıyoruz. Ambalajın zarf şeklinde olmasını tercih ederdim.Zarf şeklindeki ambalajlar kullanım kolaylığı,pratiklik sağlıyor.
Ambalajın geri dönüştürülebilir mukavva olduğunu eklemeliyim.

Bir kutunun içinde 30 adet günlük ped var.
Bunlar normal günlük pedlere göre biraz daha kalınlar.
Ama çok tuhaf ki gün boyunca varlığını bile hissetmiyorum.


Bu pedlerin en güzel yanı %100 pamuktan yapılmış olmaları ve organik GOTS sertifikasına sahip olmaları.

Natracare pedlerde plastik,petrol türevleri,kimyasallar,parfüm ve sentetik içerikler kullanılmıyor.

Klorla beyazlatma dioksin denilen toksin maddenin açığa çıkmasına sebep oluyor ve bu madde kansere sebebiyet verdiği için Natracare ürünlerinde klorla beyazlatılma yapılmıyor.
Bunun yerine oksijenle beyazlatılma yapılıyor.

Tahriş,alerji,kaşıntı yapmıyor.
Hatta bu sorunları yaşayan kadınlara jinekologlar bu markayı öneriyorlarmış.

Pedler doğada ayrışabilir,çözünebilir özellikte.

Marka cruelty free.Yani hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Natracare ürünlerini eczanelerde ,online dermokozmetik sitelerinde,organikim ve ekoorganik gibi organik marketlerde bulabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Çok dikkatimi çekti, organik bir ped mutlaka çok daha sağlıklıdır, bu ve türevlerini düşünücem. Güzel inceleme olmuş canım teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok rahat.
      Varlığını hissetmiyorsun.
      Jinekologlar da sağlıklı oldukları için bu tarz organik ürünleri öneriyorlar .
      Yazıyı beğenmene sevindim .Sevgiler.

      Sil
  2. Bu markayı ilk kez duydum. Tahriş yapmaması çok güzel bir özellik. Kullandığım birçok ped bende tahriş yaptı.Bu yüzden bu markayı bir deneyeceğim. Yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organik olduğu için,kimyasal içermediği için tahriş yapmıyor.
      Ben de ilk kez kullandım ve çok sevdim.
      Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!