27 Temmuz 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi:Golden Rose Velvet Matte Ruj No:09


Golden Rose Velvet Matte Rujları ne kadar sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum.
8 renklik Velvet Matte koleksiyonuma 09 numarayı ekledim geçtiğimiz günlerde.
Hem arşivde bulunsun hem de renk olarak sizlere fikir vermek için bu yazıyı yazıyorum.



Daha önce blogta 11,17,19,20 ve 10,26,27,03 numaraların inceleme yazısını yazmıştım.
Yani bu üçüncü velvet matte ruj yazısı olacak.



Yapı ve ambalaj olarak daha önceki yazımda bahsettiklerimin aynıları bu ruj için de geçerli. Zira aynı seriden sadece renkleri farklı.

Ruj mat olmasına rağmen sert sürümlü değil,aksine oldukça yumuşak.

Tek sürüşte rengini vermesi,dudakta kalıp gibi durmaması diğer özellikleri.


Renk olarak ise 09 numara canlı mı canlı,iddialı bir pembe.

Özellikle bronz tenli makyajlara çok yakışacağını düşünüyorum.

Dudakta duruşunu da ilerleyen günlerde Instagram 'da yayınlayacağım.

Sevgiler.

2 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!