7 Eylül 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Fraternikus Bodrum Mandalinası Kolonyası


Fraternikus Gratis mağazalarında satılan Alman menşeli bir marka.
Ayak ve bacak jelleriyle aklımda yer eden markanın çeşitli kokularda kolonyaları da mevcut: Bodrum Mandalinası, Çeşme Limonu, Klasik Limon,Ihlamur, Lavanta ve Verbena&Citrus.

Bendeki Bodrum Mandalinası. Spreyli şişede ve çantada kolay taşınabiliyor.
Çok yer kaplamıyor.Fısfıslı olduğu için kullanımı çok pratik. Yolculuklarda vs iyi oluyor.

Kolonyayı sıktığımda mandalinanın ferah kokusunu alabiliyorum.
Buram buram alkol kokmadığı için başımı ağrıtmıyor.

Kokusu bana sanki Antalya'daymışım,yürüyormuşum da hafif bir rüzgar mandalina ağaçlarının kokusunu getiriyormuş gibi hissettiriyor.Neden Bodrum değil de Antalya derseniz çünkü Bodrum'a hiç gitmedim.Antalya'da portakal,mandalina bahçelerinin yanından geçtim ve aynen bu şekilde kokuyorlardı.

Kolonyayı bazen oda spreyi gibi odaya ferahlık versin diye bazen de elime sıkıyorum.
Koku çok kalıcı olmasa da modu değiştiriyor.Bu da bana yetiyor.

Bu kolonyanın ıhlamur kokulu olanının methini bu aralar çok duyduğum için ilk Gratis ziyaretimde onu almayı düşünüyorum.Umarım o da bunun kadar güzeldir.

2 yorum:

  1. Cok severim böyle ürünleri, maalesef almanyada satilmiyor ama türkiyeye gidince bakacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye gelince Gratis mağazalarında bulabilirsin. :)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!