28 Ekim 2015 Çarşamba

Bitenler #37


Geçen ay çok ürün bitirememiştim ama bu sefer 10 tane bitirebildim. Bu yüzden mutluyum.Bakalım Ekim ayında neler bitirmişim:

*Catherine Arley Gold Serisi Pudra: Yeğenimin gazabına uğrayıp çöpü boyladı.Yoksa elimin en çok gittiği pudramdı.Cildimle çok iyi bütünleşiyordu.Çok doğal duruyordu. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.



*Yves Rocher Yılang Yılang Duş JeliYves Rocher 'nın 'Dünya Bahçelerinden' serisinden olan duş jelini de keyifle kullandım.Aynısını almayabilirim.Aklımda diğer çeşitleri var: Çin Manolyası,Makademya Fındığı.. Daha önceden kullandıklarımı/kullanmakta olduklarımı burada yazmıştım.

*Nivea Double Effect Sprey Deodorant: Kötü değildi.


*Betnovate Losyon:Saçımdaki seboreik dermatit için kullanıyorum.Yaraları söndürüyor.İyi geldiği sürece almaya devam edeceğim.

*Gliss Sıvı Saç Kremi: Durulanmayan bu saç kremi saçımın kolay taranmasını sağlıyor.Ama Nevacare 'in sıvı saç kremi buna göre daha başarılı.

*Johnson's Baby Bebek Pudrası: Kuru şampuan yerine kullandım bunu.Tabi ki her zaman kullanılacak bir şey değil.Sağlıklı da olmaz.Ben uzun yolculuklarda,misafirliklerde,saçımı yıkama imkanı bulamadığım zamanlarda kullandım.


*Floriography Itırşah & Şakayık Duş Jeli: Vintage ambalajı,temiz içeriğiyle güzel bir duş jeliydi.

*Splat Siyah Diş Macunu: Yazısı burada. Splat'in diş macunlarını seviyorum. (Şuan Instagramda 3 kişiye Splat diş macunu+diş fırçası+diş ipinden oluşan setler hediye ediyoruz.)

*Benri Kare Pamuk: Severek kullanıyorum.

*Mediwell Ateş Düşürücü Jel Bant: İncelemesi burada.

Ekim ayında bitirdiklerim bunlardı.
Bir önceki bitenler yazım ise burada. Sevgiler.

3 yorum:

  1. Yves duş jellerini bende seviyorum =)
    Gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
  2. bu kırılmış pudralar için watsonslarda kutu satılıyordu 3 ay öncesine kadar. Şimdi soruyorum ve abuk subuk bakıyorlar yüzüme...

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!