31 Aralık 2015 Perşembe

Bitenler #39


Yılın son gününden, yılın son bitenler yazısıyla herkese merhaba!
Aralık ayı biten ürünler bakımından verimli geçti.Bu ay tam 10 ürün bitti.Bunlar nelermiş tek tek ele alalım:

*Batiste Kuru Şampuan Wild: Buradan yazısını okuyabilirsiniz. Çok çok memnunum.Bitenin yerine 4 tane yeni aldım.


*Organix Avustralya Çay Ağacı Özlü Saç Derisi Terapi Şampuanı: İsmi baya uzun evet :) Yazısını ayrıntılı yazacağım için burada çok bahsetmeyeceğim ama memnun kaldığımı söyleyebilirim.
Yerine farklılık olsun diye daha önce kullanıp memnun kaldığım Organix Biyotin ve Kolajen İçeren Şampuandan aldım.

*Farmasi BB Göz Altı Kapatıcısı: Bu kapatıcının yazısını ne zamandan beri yazacağım hep unutuyorum. Artık bitti.Hafif,cildi yormayan bir kapatıcıydı.Ağırlık yapmamasını,çizgilere dolmamasını sevdim. Kapatıcılığı azdı ama canlılık vermesi güzeldi.


*Lancome Hypnose Duş Jeli: Hypnose parfüm kofresinin içinden çıkmıştı.Parfümüne zaten aşığım.Aynı kokudaki duş jeli de favorim.Yedekleri var.

*Yves Rocher Florida Portakalı Kokulu Duş Jeli: Yves Rocher Dünya Bahçelerinden serisinden bu duş jeli. Florida portakalı kuvvetli,enerji veren bir koku. Köpürmesi gayet iyi.Cildimi kurutmadı. Aynısından bir tane daha var. Ama seri içinde tiare,yılang yılang,yeşil çay gibi daha güzel kokulu olanlar var.

*Gosh Hacim Veren Saç Kremi: Gosh markasının kozmetik ürünlerinden denediğim kadarıyla çok memnunum. Saç ürünleri Gratis'e gelince bir hevesle saç kremini almıştım.Evet,saça yumuşaklık ,nem veriyor ama hacim konusunda ben ne olumlu ne olumsuz hiç bir fark görmedim. Bu yüzden hacim amaçlı olarak tekrar alacağım bir ürün değil.


*Sleepy Sensitive Islak Havlu:Gayet iyi.Her zaman elimin altında.

*Femfresh Genital Bölge Deodorantı: Her zaman kullanılacak bir ürün değil.Arada iyi oluyor.

*Bio True Lens Solüsyonu:Her ay bitenlerde demirbaşlarımdan.Memnunum.

*Nivea Sprey Deodorant Fresh Natural: Kokusunu seviyorum.
Yedekleri var.

Aralık ayında bitirdiklerim bunlardı.Bir dahaki ay bakalım hangi ürünler bitecek.
Bir önceki bitenler yazımı buradan okuyabilirsiniz . Sevgiler.

5 yorum:

  1. son ay performans iyiymiş darısı 2016'ya diyelim..

    YanıtlaSil
  2. Parfüm kofresi olan duş jeli ve losyonunu hep unutuyorum kullanmasını :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle.Çıkardım banyoya koydum.Gözümün önünde olurlarsa unutmam diye.

      Sil
  3. Bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum. Bloğunuzu takibe alıyorum, ben de henüz emekleme aşamasındaki bloğuma beklerim :-) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!