13 Aralık 2015 Pazar

Kitap Yorumu: Rüyalar Gerçek Oldu / Müjde Aklanoğlu


Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turları olarak yeni bir turla karşınızdayız.Yeni turumuz Müjde Aklanoğlu'nun Saklambaç Serisinin ikinci kitabı Rüyalar Gerçek Olsa'nın üzerine.Serinin birinci kitabı Rüyalar Gerçek Olsa'nın yorumunu buradan okuyabilirsiniz.

Gelelim ikinci kitaba..Bu kitap da birinci kitap gibi 500 küsür sayfa.Benim tabirimle ansiklopedimsi bir kitap.Ama gözünüz korkmasın çünkü öyle akıcı ki niye bitti,ne kadar çabuk bitti diye üzüldüm bile ben. Bu kitapta birinci kitaptaki kadar fazla betimleme yoktu.Olanlar da okuyucuyu yormayan,konudan koparmayan türdendi.
Belki de olayların geçtiği yerleri sevdiğim için bana ayrı bir güzel gelmiştir.Zira Rüya ve Şahin Rüya'nın deyişiyle 'yanlışlıkla' evlenip Şahin'in memleketine,yeşilin en güzel tonlarının olduğu Karadeniz'e giderler. Arabada yol boyunca ettikleri tatlı kavgalar,köydeki eve olaylı varışları,Rüya'nın Şahin'in annesi ve dedesiyle tanışması,orada yaşadıkları,köylüler,hepsi efsane!
Okurken gülmeden edemedim.

Karadeniz şivesi ve Karadenizlilere özgü sözcükler kitapta bol bol kullanılmış.Bu da kitaba ayrı bir tatlılık katmış,kitabı epey keyifli hale getirmiş.

Hikaye konusunda çok bir şey anlatmak istemiyorum.Çünkü spoiler vermek istemiyorum.

Şahin'in annesi damdan düşer gibi Şahin'in peşine takılıp gelen Rüya'yı nasıl karşılayacak?

İkilinin peşindeki adamlar izlerini kaybetti mi?

Şahin'in Rüya'ya söylemediği sırları var mı?

En önemlisi Rüya Şahin'e güvenebilecek mi?

Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası kitapta sizi bekliyor.

Turumuza destek verdikleri için Olimpos Yayınlarına ve kitapları keyifli yazarımız Müjde Aklanoğlu'na teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!