23 Ocak 2016 Cumartesi

Son Alışverişlerim:Trendyol,Koton,Markafoni


Bu aralar kozmetik yerine ayakkabı alır oldum. Bu siyah botu Trendyol'dan Bambi Yeni Sezon butiğinden sipariş ettim. Topukları benim giydiğim ayakkabılara göre çook yüksek olsa da gözümü karartıp aldım.Gelince çok beğendim
.Ama uzun saatler ayakta olacağım günler giyilecek gibi değil.En azından benim için yorucu oluyor topuklu ayakkabılar.


Bu kazağı/tuniği online değil mağazadan aldım.Koton'da baya indirim var.
Zaten her girişimde takılarından almadan çıkmıyorum.Hem uygun fiyatlı hem de zevkime göre oluyorlar.3lü kolyeler birbirine karışıp arap saçına dönüp beni sinir etseler de en sevdiğim takılardan.


Markafoni'de Pegia ayakkabı kampanyası vardı.İki buçuk yaşındaki yeğenime bu botları aldım.
Gerçek deri ve çok uyguna geldi. Simay ayağından çıkarmıyor.Çok sevdi botlarını.Halacım beğendin mi ayakkabılarını diye soruyorum.Evet,başka da alacan mı diyor.Şimdiki çocuklar çok uyanık.

Bu arada siparişin yanına Markafoni kahve eklemiş.Böyle küçük şeyler de mutlu ediyor insanı.


Yine Trendyol'dan yaptığım alışverişim.Shoe Tek'ten bu ayakkabıları çok beğenip sipariş ettim. Havalar açsa da giyinsem diye dört gözle bekliyorum.



11 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan :) Simay'da güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Son ayakkabılara bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de. Ben de. Hava isinsin da giyeyim diye dört gözle bekliyorum. :)

      Sil
  4. güle güle kullan cnm güzel parçalar almışsın:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan :)

    Benim bloğumada beklerim .
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
  6. Evet o kolyeler benim de başımın belası ama vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!