28 Ocak 2016 Perşembe

Ürün İncelemesi: Avalon Çay Ağacı ve Nane Özlü Saç Derisi Yatıştırıcı Şampuan


Bundan birkaç yıl önce Avalon Organics markasını yabancı bloglarda görmüş çok merak etmiştim. Saç ürünlerine ilgim malum. Marka, içeriğinin diğer markalara nispeten temiz olması ve kullananların memnuniyetiyle aklımda yer etmişken Türkiye piyasasina girmesi beni fazlasıyla mutlu etti.


Saçlarimda seboreik dermatit olduğu için bir ihtimal iyi gelir diye ben çay ağacı ve nane özlü saç derisi yatıştırıcı çeşidini tercih ettim.

Şampuanın içerisindeki çay ağacı saç derisindeki pullanmayi ve kaşıntıyı önlemeyi vaat ederken nane,okaliptus ve biberiye özleri saç derisini mikroplardan arındırmayı, yatistirmayi, rahatlamayı, saçlı derinin yağlanmasını azaltmayı vaat ediyor.
Peki bu vaatlerinin hangilerini kendimde gözlemledim?
Ilk olarak seboreik dermatiti olanlar bilirler saç derisinde sürekli bir kaşıntı vardır ve bu çok rahatsız edici. Ozellikle sosyal ortamlarda daha da rahatsız edici. Bu şampuani kullanirken ışte o berbat kaşıntı minimuma indi.  Çok fazla olan pullanma ise çok az miktarda vardı.

Yine şampuani kullanirken resmen saç derimin nefes aldığını hissettim. Öyle ferah bir his. Evet, kesinlikle saç derisini rahatlatip yatiştiriyor. Yaglanma konusuna gelirsek; diğer şampuanlara göre tabi ki daha iyi sonuç aldım. Normalde birkaç saat içinde yaglanirken Avalon şampuani kullanirken akşama kadar idare ediyordu.

Kokusu nasıl derseniz oldukça keskin derim.  Çay ağacı, nane, okaliptus, biberiye zaten keskin kokan bitkiler.

Sert sulfatlar icermemesine rağmen kopurmesi iyi.

Kıvamı jel şeklinde.

Ayrıca hiçbir yapay koku ve renklendirici içermediğini, markanin cruelty free oldugunu yani hayvanlar üzerinde test yapmadığını da eklemeliyim.

Özetle Avalon şampuan benim memnun kaldığım, seboreik dermatit gibi saçlı deri sorunu olanlara gönül rahatlığıyla onerebilecegim bir şampuan oldu.

4 yorum:

  1. Seboreik Dermatit sorununu bende yaşıyorum.Bioxin şampuan diğerlerine göre az da olsa kaşıntı sorunuma iyi gelmişti.Avalon'un yoğunlaştırıcı şampuanı var bende de ancak zaten kabarmaya müsait olan saçlarımdaki etkisini kestiremediğimden deneyemedim bir türlü.Kokuları ise aynı sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle sendeki Avalon saç teli kalinlastirici şampuan.
      Elimdeki şampuanlar azalinca onu da almayı düşünüyorum. Ama seboreik dermatit sorununa herhangi bir etkisinin olacağını sanmıyorum. Daha çok volume konusunda etkili olabilir.

      Sil
  2. saçımda hafif bir kaşıntı sorunu oluyor ara ara kafa derim fazlaca kuru saçım fazlaca yağlı şaşırdım valla ne kullansam :-(( belki bu iyi gelebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekte fayda var.
      Bu şampuan benim kaşıntı sorunumu minimuma indirdi.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!