5 Mart 2016 Cumartesi

Avon k3 Siparişim



Avon k3 siparişim de geldii.
Avon bu aralar spor aletlerine el attı. Ben de hemen dönen tekerlekli aleti sipariş ettim. Hem kol hem karın hem de sırt kaslarını çalıştırmak için iyi olur diye düşündüm.Yalnız demonte şeklinde geliyor ve siz parçaları bir araya getiriyorsunuz. Babamın yardımıyla çok zorlanmadan monte ettik. 

Fiyatı 32 tl.


Bir de Premium Luxe Gold Blush parfümü aldım. Hatirlayanlar bilir bond girl parfüm vardı avonda. Avona göre elit bir kokuydu. Sonra kaldırılmıştı. Kaldırılmasına uzulmustum.Çok farklı bir kokuydu. İşte bu yeni çıkan parfümün kokusunu ona çok benzettim. Hatta aynı gibi.  O yüzden aldığım günden beri hep bunu kullanıyorum. Çok sevdim. Fiyatı 42 ya da 45 tl.


Bir önceki katalogtan neler almışım okumak için tık tık.

6 yorum:

  1. Bond girl mi? Ay ciddi olamazsın çok severdim, birde açılıp kapanan kalemi ve makyaj çantası vardı ilk çıktığında ne beğenip depolamıştım. Çok merak ettim şimdi parfümü. Bakayım indirime alayım bende :)
    Spor aletinden memnun musun eşim de alalım dedi görünce bilemedim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ben de o zamanlar öğrenciydim.Zar zor para bulup almıştım.Hey gidi günler :)
      Kokuları bana neredeyse birebir geldi.Yalnız dikkar et iki çeşidi var.Diğeri nasıl bilmiyorum.
      Spor aletini daha kullanmadım.

      Sil
  2. Aleti merak ettim. Çalışırken acaba tekerleği kontrol edememe gibi bir sorun olurmu? Yani istediğin yerde durmayıp kolları daha ileriye itme gibi bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kullanmadığım için bir şey diyemiyorum.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!