21 Nisan 2016 Perşembe

Gratis‘e Özel 11 Favori Ürünüm


Gratis‘e özel deyince tabi ki aklımıza ilk gelen marka the Balm. The Balm kaliteli ürünleri ve albenili retro ambalajlarıyla herkesın ilgisini çekiyor.Benim bu markadan olmazsa olmazim put a lid on it göz farı bazı. O kadar mükemmel bir ürün ki hem sürülen göz farinin,kaleminin ya da eyeliner‘ın rengini daha canlı gösteriyor hem de kalıcı olmalarını sağlıyor.



The Balm markasında ikinci favori ürünüm bana bronzer kullanmayi sevdiren Balm Desert. Resmen yüze yeni bir boyut kazandırıyor.

The Balm'ın sevdiğim diğer bir ürünü Nude‘tude göz farı paleti. Renkler oldukça kullanışlı. Paletinden içindeki koyu kahve rengi kaş farı olarak kullanıyorum. Diğer renkleri göz farı olarak çok seviyorum. Kullanamam dediğim bir renk yok palette.

Markanın sevdiğim 4. ürünü Smoke Balm far paleti. Çantaya atıp seyahatlerde kullanmak için pratik bir ürün. Renkler tam benlik.

The Balm Mia Moore ruj capcanlı bir kırmızı. Mat yapıda. Dudağı kurutmuyor. Çarpıcı bir renk.

Wet'n Wild Mega Last Rujlar.. Just Peachy, In the Flesh, Sand Storm.. Hepsi birbirinden güzel renkler. Mat yapıdalar. Benim en sevdiğim rujlarim bu seride.

Gosh kozmetik, ürünlerini oldukça kaliteli bulduğum bir marka. Kalem farları mükemmeldi. Neden kaldirildilar anlamadım. Gosh‘un fırça yapısını beğenip aldığım Boombastic maskaraya resmen bayılıyorum. Kirpiklerimi tek tek ayırıyor, hacim veriyor. Favorilerim arasına girmeyi başardi.

Splat diş macunları diş bakımına yeni bir soluk getirdi. Özellikle blackwood siyah diş macunu en iyi sonuç aldığım çeşidi oldu.

Himalaya Herbal temiz icerigiyle adından söz ettiren bir marka. Himalaya‘nin cilt bakım ürünlerini ve diş macununu seviyorum.

Giovanni temiz içeriğiyle, sertifikali ve cruelty-free olmasıyla gözde saç bakım markalarimdan biri. Keşke Gratislerde bu markaya daha geniş yer verilse diyorum çünkü hem uygun fiyatli hem temiz içerikli saç bakım ürünleri bulmak o kadar da kolay değil. Giovanni‘nin hacim şampuanini hiçbir Gratiste bulamamak benim için üzücü. Bu markanın en sevdiğim ürünü renksiz,kokusuz olmasına karşın yoğun yapısı ve başarılı etkisiyle yoğun bakım maskesi. Bitmeden yedekledigim bir ürün.

Ve son markamız müthiş kokularıyla Yardley. Hem spreyleri hem de parfümleri alıp kullanılasi ürünlerden.

16 yorum:

  1. benim de favori ürünlerim var içlerinde splat macunu çok severek kullanıyorum mesela .-))

    YanıtlaSil
  2. Yardley'in Peony kokusunu bu hafta bitirdim. Basit ama güzel ve kalıcı bir kokuydu. Himalaya jel ile The Balm baz ve ruju ben de severek kullanıyorum. Seçimlerini beğendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peony benim de ilgimi çekmişti. Bir indirimde alacaktım,kalmamıştı.
      Diğer üçü vazgeçilmezim özellikle göz farı bazı. :)

      Sil
  3. Balm Desert'e hiç bir Gratis mağazasında rastlayamadım. Çok merak ettiğim bir bronzer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim elimden düşmüyor.Her gün mutlaka kullanıyorum.İnş sen de bulur alırsın.

      Sil
  4. Benzer favorilerimiz var! Mesela Nude'tude palet ve Giovanni saç bakım maskesi gibi! Ben California palete de bir şans ver derim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. California da var bende.Severek kullanıyorum.Sevgiler :)

      Sil
  5. Splat diş macunu,Nude Tude palet ve Gosh Boombastic benimde favorim.Mutlulukla kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3ü de çok güzel değil mi ama :) Sen de öyle.

      Sil
  6. Balmları bende çok seviyorum inidirmde ilk o standa koşuyorum desem yalan olmaz iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The balm hem ambalajıyla hem de kalitesiyle insanı kendine çekiyor :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  7. Cok güzel bir yazı olmus canım tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Nude tut palet benimde favorim canim

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!