11 Mayıs 2016 Çarşamba

Avon K5 Siparişim



Avon kampanya 5 'ten çok fazla bir şey almadım.
Scent Essence serisindeki parfümleri merak ettiğim için bergamut kokusuyla bir başlangıç yapayım dedim ve Wild Bergamont 'u sipariş ettim . 14-15 TL civarı bir fiyatı var.Çok uygun.

Diğer katalogta da farklı kokularından almayı planlıyorum.
Avon Perfectly Matte Serisi rujlar çok övülünce nasıldır bakalım diyerek tester siparişi verdim.Tanesi 1 TLye aldım.İyi fikir verdi testerlar.


Eveeet işte beni benden alan renkleriyle avon perfectly matte rujlarin swatchlari. En üstteki Pure Pink, ikincisi Ravishing Rose ,üçüncüsü Peach Flatters ve en alttaki Red Supreme. K6da bir alana bir bedava kataloğta. 2si 30 tl yani. Hangi 2 rengi alsam kararsızim. 


9 yorum:

  1. Avon'un bu minnak ruj testerı satma mantığına bayılıyorum. Bende ancak bu rujlar bitiyor zaten! Wild bergamot deyince de gözlerim açıldı, ben de bakayım bir, nedense parfüme doyamıyorum bu ara... sanırım hala aradığımı bulamamış olmamdan kaynaklanıyor :/ Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlar bana çok iyi fikir oldu.
      Wild Bergamot tam bir bergamut kokusu buram buram.
      Hem uygun fiyatlı.
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  2. 2. ve 4. rengi beğendim. Scents serisinin neredeyse hepsi çok güzel kokuyor.

    Güle güle kullan Zehracım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2 ve 4'ü çok beğendim.
      Scents serisi çok uygun fiyatlı hem de minik.

      Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. bu minik deneme boyları süper oluyor ben de bir ara alırdım bir sürü ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matte diyince bende akan sular duruyor.Çok merak edip testerlarını satın aldım,çok da beğendim.

      Sil
  4. Ravishing Rose <3 Hemen sipariş veriilirr :)

    YanıtlaSil
  5. wild bergamotu ben de kullanıyorum kalıcı değil ama yaz için ferahlatıcı bir koku :D

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!