5 Mayıs 2016 Perşembe

Gratis'te Hangi Markada Ne Kadar İndirim Var? Neler Almalı?


Gratis anneler günü indirimini başlattı.İndirim 4-8 Mayıs arası devam edecek.




Nelerde indirim var diye şöyle bir göz gezdirdim. En iyi indirimler Nivea,Loreal ve Diadermibe yüz bakım ürünlerinde ve Max Factor renkli kozmetik ürünlerinde olmuş. Yine Gratis'e özel bir marka olan Gosh'ta da güzel indirimler var.Kapatıcısına belki şans verebilirim. Yeni çıkan mat kalem farları nasıl bilmiyorum ama deneme amaçlı bir tane alınabilir.Eğer metalik olanlar gibi kolay sabitleniyorlarsa favorim olabilirler.Gosh'tan alınası bir başka ürün maskaraları,özellikle de Boombastic Maskara.

Maybelline'deki indirim de fena değil. Jel eyeliner , One by One maskara,ülkemize yeni gelen mat krem göz farları alınabilir.


Yüzde 40 indirimde olan markalar yukarıdaki gibi. The balm Gratis'in gözbebeği.Bu markadan alınabilecek çok ürün var: Nude Tude palet , The Balm Smoke Paletler, göz farı bazı ve dahası.

Loreal renkli kozmetiklerden  jel eyelinerı, maskaraları ,Wet'nWild'tan ise bronzer'ları , göz farı paletleri, kalıcı rujları alınabilir.

Himalaya Herbals çeşitli markalara nispeten temiz içerikli ürünleri olan bir marka.Özellikle cilt bakım ürünleri alınası.

Bir Alman markası olan Frakternikus'un kolonyaları meşhur.Papatya kokusunu seviyorsanız papatyalı el&vücut balsamına bir şans verin,pişman olmazsınız.


Saç boyası ve duş jeli stoklamak için iyi bir fırsat.


Şampuanlarda indirim olması güzel ama Batiste'de olmaması kötü olmuş.

Pastel'de yüzde 30 indirim yapılmış ama Gratislerde Pastele ait ürün neredeyse hiç yok. Pastel standı bile yok.


Dirty Works Gratise özel bir marka . Misel suyunu,yüz yağını merak ediyorum bu markanın.

Eklips ise fırça konusunda oldukça başarılı ve uygun fiyatlı bir marka.Özellikle açılı eyeliner fırçasını severek kullanıyorum.

Siz indirimden neler aldınız? Ya da neler alacaksınız?

3 yorum:

  1. aldım bir şeyler aöa hala alasım da var gereksiz şeyleri :-(( mesela neutrogenanın yeni cc kremini denemek istiyorum off :-((

    YanıtlaSil
  2. Bende cok fazla almasamda birkaç parça aldım ^^

    YanıtlaSil
  3. Süper paylaşım olmuş :) Aslında alacağımı aldım diyordum ama L'Oreal'in Erotique ruju aklıma düştü :))) Öperim!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!