30 Haziran 2016 Perşembe

Dove Oxygen Moisture Saç Kremi


Dove 'un saç kremlerini ,maskelerini genellikle seviyorum.Saçı yumuşacık ve mis kokulu yapıyorlar.
Dove ince ve hacimsiz saçlar için Oxygen Moisture adlı saçlara dolgunluk,hacim ve bakım vaat eden seriyi çıkardığında çok merak edip hemen saç kreminden almıştım.



Saç kremini hevesle kullanıp bitirdim.Artık yorumlamalıyım:
Öncelikle ambalajının tüp şeklinde olmasını sevdim.Kullanım kolaylığı sağlıyor.

Kıvamı ne çok sıvı ne de yoğun.

Kokusu güzel.


Saç kremi saçlara hafif bir nem,yumuşaklık veriyor.

Ama vaat ettiği dolgunluğu,hacimi ben kendi saçlarımda göremedim.

Benim gibi çabuk yağlanan saçlara sahipseniz hafif nemlendirme için alabilirsiniz ama yoğun bir nem,yumuşaklık ya da hacim beklemeyin.

3 yorum:

  1. Galiba bu seriden kimse çok memnun kalmamış...

    YanıtlaSil
  2. dolgunluk sağlamıyorsa hiç boşa almayayım o zaman..

    YanıtlaSil
  3. Ben de kuru saçlar olan diğer serisini aldım ve aynı şekilde hayal kırıklığı oldu maskesi

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!