1 Ağustos 2016 Pazartesi

Bitenler #46


Temmuz bitenleriyle herkese merhaba!
Bu ay neler bitirmişim hep beraber bakalım:

*Ogx Okaliptüs Nane Özlü Şampuan:
Saçın yağlanma sürecini yavaşlatmayı vaat ediyor.Ancak benim yavaşlatmadı.Normal seyrinde gitti.Ama saç derime ferahlık verdi.Tekrar almam.Çünkü O2 ve bambu özlü olanları merak ediyorum.



*Ogx Biyotin ve Kolajen Özlü Şampuan:
En sevdiğim şampuanlarımdan.Kokusu,saça dolgunluk verişi harika.Saçı uzattığını da düşünüyorum.
Buradan incelemesini okuyabilirsiniz.


*Avon Simply Because Edt:
Avon'un uygun fiyatlı kokularından. Çiçeksi bir koku.Tekrar almam.Yeni kokular denemeyi seviyorum.

*Bepanthol Cilt Bakım Kremi:
Bu yaz daha önce hiç olmadığı kadar yandım.Bildiğiniz kızardım,kabardım.Aklıma Bepanthol geldi,sürdüm.Baya iyi geldi.Her evde bir tane bulunmalı bence.
Incelemesi burada.



İz bırakmadığı doğru.

*Batiste Kuru Şampuan Wild:
Batiste kuru şampuanlardan en sevdiğim olur kendisi.Hem de en güzel kokanı.
Çoktan yedeklendi bile.


*Splat Biocalcium Diş Macunu:
Beyazlatmasını,verdiği ferahlığı sevdim.Tekrar alabilirim.

*Vichy Termal Su:
Sıcaklarda bence buzdolabında bir tane bulunmalı. Şu yazımda ayrıntılı anlatmıştım.


Bu ay bitenlerim böyleydi.

Geçen ay neleri bitirmiş,neleri sevmiş neleri sevmemişim okumak için tık tık.

12 yorum:

  1. iki organix şampuan da deneme listemde özellikle nane özlü saç derisine ferahlık veriyorsa tam aradığım şey olabilir..-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde nane ve menthol olduğu için ferahlık veriyor.Güzel şampuan.

      Sil
  2. Splat diş macununu bu ara çok duyar oldum deniycem mutlaka:)

    YanıtlaSil
  3. Termal su almak artık şart oldu cok merak ediyorum ya bir türlü alamadım. Güzel bir bitenler yazısı olmus <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal su doğal içerikli olduğu için güvenle kullanıyorum.İyi oluyor.

      Sil
  4. termal suları ben de çok seviyorum, Nivea deodorantlar da favorilerimden.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ah yeniler hep geliyor.O konuda kendimi tutamıyorum.

      Sil
  6. termal suyu ben de çok kullanıyorum. Bu yüzden en büyük boyunu alıyorum ki ekonomik olsun diye ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük boylar yolculuklarda iyi oluyor.Onun dışında evde kullanılacaksa senin dediğin gibi büyük boylar daha ekonomik oluyor.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!