31 Ağustos 2016 Çarşamba

Bitenler #47


Ağustos ayı bitenleriyle herkese merhaba!
Bu ay çok fazla ürün bitmedi.Neler bitmiş hep beraber bakalım:

*Bio True Solüsyon: Her ay bitenler yazımın demirbaşı.Çok memnunum.Bitmeden alıp stokluyorum.

*Dalan d'Olive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi: Hacim vermeyi vaat ediyordu.Ancak hacim adına ben hiçbir etki gözlemlemedim.Paraben,silikon ve PEG içermemesi güzel.
Zira silikonsuz saç ürünü bulmak biraz zor.Etkisine gelirsek hacim konusunda sıfır etki,yumuşatma,nemlendirme konusunda başarılı diyebilirim.Kokusunu çok sevdiğimi de eklemeliyim.

*Isana 7 Bitkili Şampuan: Isana şampuanların ambalajları değişti.Ben sadece dışı değişti sanarken galiba formülleri de değişmiş.Daha önce kullandığım yeşil ambalajlı şampuan saçıma hacim veriyor ve saçımın yağlanma süresini geciktiriyordu ama bu yeni ambalajda o güzel etkiler azalmış gibi geldi bana.Kötü bir şampuan değil ama değişmeden önceki hali (formülü) bence daha iyiydi.İçeriği çoğu markaya nispeten daha temiz ve fiyatı çok uygun.Keşke Rossmannlar daha yaygın olsa da her istediğimizde isana ürünlerine ulaşabilsek.


*Farmasi Kepek Şampuanı: Olsa da olur olmasa da bir ürün. Zaten 3 kullanımdan sonra evdekilere verdim.Onlar kullandılar.Bir daha almam.

*Klorane Keten Lifi İçeren Hacim Şampuanı: Çok memnun kaldığım bir şampuan oldu.Büyük boy 400ml ve 200 ml olmak üzere iki boyu vardı.Ben büyük boyunu almıştım.İyi ki öyle yapmışım.Saça hacim veren,saçı yormayan,keçeleştirmeyen başarılı bir ürün.Tekrar alacağım.

*Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Florida Portakalı Kokulu Duş Jeli: Duş jelinde portakal kokusunu çok seviyorum. Bu duş jeli bir kampanyayla alışverişimde hediye olarak verilmişti.Ellerimi yıkamak için kullandım. Ama bu serinin diğer çeşitlerini çok severek kullanıyorum.Özellikle tiare çiçeği, yılang yılang favorim.

Bitenlerim bu şekildeydi.
Geçen ay neleri bitirmiş,neleri sevmiş neleri sevmemişim okumak için tık tık

11 yorum:

  1. Dalan'ın saç kremi genel olarak pek sevilmemiş, kimseden çok iyi yorum okumadım. Klorane şampuanı ise herkes çok seviyor fakat SLS içerdiği için kullanamıyorum (benim saçıma pek yaramıyor bu bileşik). Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence vaatlerini yerine getiremiyor Dalan saç kremi.
      Klorane'in yulaf özlüsünü de bunu da çok sevdim.
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. duş jeliyle ellerinizi yıkamanız ilgincime gitti vücudun da kullanmak için güzel bulmadın mı yani :)

    YanıtlaSil
  3. Gelsin yeniler ozamaan ben de yazıcam üşeniyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Klorane şampuanları ben de seviyorum :) İsana şampuanı da denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isana fiyatına göre temiz içerikli ve iyi.
      Keşke şu Rossmannlar daha yaygın olsa.

      Sil
  5. Klorane'in ürünlerini bu hafta neredeyse her blogda okudum :) En kısa zamanda ürünlerine göz gezdirmem gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klorane 'i saç bakımında başarılı buluyorum.

      Sil
  6. Kış gelsin de daha çok ürün bitirelim ^.^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!