19 Ağustos 2016 Cuma

Dermozkozmetik Site Önerisi: İksir Güzellik


Siz de benim gibi online alışveriş yapmayı,ürünleri indirimli almayı seviyorsanız size güzel bir site önereceğim: İksir Güzellik. İksir Güzellik ihtiyacınız olan her türlü bakım ürününü uygun fiyatlar ve avantajlı kampanyalarla bir arada bulabileceğiniz bir dermokozmetik sitesi.

2011 yılından beri hizmet veren bu sitede anne-bebek,kişisel bakım, medikal, gıda takviyeleri ve cinsel sağlık kategorileri mevcut. Sitede Bioderma,La Roche Posay, Avene, Dermologica,Murad, Bayer gibi dünyaca ünlü markaların ürünlerinin satışı yapılıyor.
Hatta ne kadar siyah o kadar beyaz mottosunun hakkını layıkıyla veren benim çok sevdiğim Splat Blackwood bile bu sitede satılıyor.

Sitede oranları değişiklik94 gösterse de her üründe indirim oluyor. Alacağım ürünleri özellikle bu dermokozmetikse indirimli almayı seviyorum.Mesela güneş kremi alacaksam direkt gidip eczaneden almıyorum çünkü fiyat farkı muazzam oluyor.Bunun yerine nette araştırıyorum ve güvendiğim bir siteden indirimli olarak satın alıyorum. İksir Güzellik sitesinde de dermokozmetik ürünleri indirimli ve kampanyalı bulmak mümkün.

Sitede sadece indirim değil ödemede de kolaylık mevcut.Ödemeyi tek geçim istemiyorsanız taksitlendirme avantajınız da oluyor.  Aylara bölüp ödemenizi kolaylaştırabiliyorsunuz.Böylece bütçenizi sarsmadan,çok zorlanmadan alışveriş yapmış oluyorsunuz.

Siparişi kargoya vermede de hızlılar. Kargonun ulaşması uzun sürmüyor.


Kredi kartı kullanmayanlar için 3 TL hizmet bedeli ile kapıda ödeme seçeneği de mevcut.Bu çok önemli çünkü kredi kartı olmayan kişiler var ve kapıda ödeme onların online alışveriş yapmaları için iyi bir fırsat.

Siz de dermokozmetik ürünleri indirimli ya da kampanyalı almayı seviyorsanız saç bakım ürünlerinden tutun da cilt bakım ürünlerine, vücut bakım ürünlerine,el ayak bakım ürünlerine,ağız diş sağlığı ürünlerine, güneş ürünlerine, kadın sağlığı ürünlerine, anne bebek ürünlerine kadar istediğiniz ürünü siteye üye zorunluluğunuz olmadan ister kredi kartınızla ister kapıda ödeme seçeneğiyle İksir Güzellik sitesinden alabilirsiniz.

İndirimli ve bol keyifli alışverişler!










4 yorum:

  1. kapıda ödeme olması mükemmel güzel bir site inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Kapıda ödeme ücreti pek çok siteye göre uygunmuş. Aklımızda olsun, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. bunu duymuştum ama henüz inceleyemedim tam olarak

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir siteymis ilk defa duydum :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!